نفروپاتی IgA با پروتئین خون و کلسترول بالا

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA با پروتئین خون و کلسترول بالا

نفروپاتی IgA با پروتئین خون و کلسترول بالا

نفروپاتی IgA (یا بیماری برگر) توسط کمپلکسهای ایمنی IgA نداشتند که تبدیل در کلیه تسلیم ایجاد می شود. غلظت IgA می سازد تا در داخل عروق کوچک کلیه. سازه در کلیه به نام گلومرول ملتهب. البته این بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است. سطح پروتئین خون و کلسترول بالا در برخی از بیماران مبتلا به این بیماری ممکن است.

چگونه می توانم پروتئین خون و کلسترول بالا در نفروپاتی IgA توسعه؟

IgAN به طور معمول توانایی کلیه ها برای فیلتر کردن مایعات اضافی و مواد زائد از خون محدود می کنند. پروتئین و خون می تواند به داخل ادرار نشت می کند. برخی از افراد به این بیماری به مدت چند سال با چند مشکل است. سایر افراد دچار عوارض. سندرم نفروتیک یکی از عوارض است.

با توجه به آسیب به گلومرول ها، افراد مبتلا به نفروپاتی IgA ممکن است یک گروه از مشکلات از جمله سطوح بالای پروتئین ادرار، سطح پروتئین خون کم، کلسترول بالا و چربی های توسعه، و تورم (پلک، شکم و پاها).

درمان نفروپاتی IgA با پروتئین خون و کلسترول بالا

• ایمنی. داروهای کورتیکواستروئیدی مثل پردنیزون، و سایر داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی قوی ممکن است مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به محافظت از عملکرد کلیه. اما، این داروها می توانند عوارض جانبی جدی مانند فشار خون بالا، قند خون بالا می شود.

• درمان کلسترول بالا برای کاهش خطر ابتلا به مشکلات عروق قلب و خون است. یک رژیم غذایی کم کلسترول و کم چربی است که اغلب بسیار مفید نیست. داروهای استاتین مانند مطابقت، به Lipitor تجویز می شوند برای درمان کلسترول بالا.

• پاک کردن آلودگی خون درمان. این آخرین درمان بدون عوارض جانبی است. از طریق از بین بردن علت ریشه ای نفروپاتی IgA، بیماران می توانند بهترین اثر درمان را دریافت کنید.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد درمان نفروپاتی IgA، لطفا پیام زیر را ترک و یا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.