آیا آن را خوب است برای کسی که مبتلا به سندرم نفروتیک به خوردن پاپایا

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا آن را خوب است برای کسی که مبتلا به سندرم نفروتیک به خوردن پاپایا

 

آیا آن را خوب است برای کسی که مبتلا به سندرم نفروتیک به خوردن پاپایا

برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک، یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده می تواند علائم خود را کنترل و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری کمک کند. در حالی که، باید به شما پاپایا مبتلا به سندرم نفروتیک می خورند؟

پاپایا دارای مقدار زیادی پتاسیم است. بنابراین، اگر کلیه ها به خوبی کار نمی کند، این میوه می تواند برای بیماران خطرناک است، پس از آن پیشنهاد برای غذا خوردن در مورد سندرم نفروتیک.

مطمئن باشید که برای محدود کردن و یا جلوگیری از بالا - میوه های پتاسیم شامل آواکادو، موز، طالبی، میوه های خشک، عسلک، کیوی، انبه، پرتقال و آب پرتقال و آب آلو.

متخصص تغذیه خود را بپرسید در مورد مقدار شما می توانید با خیال راحت به خوردن از میوه های کم پتاسیم مانند سیب، انواع توت ها، کوکتل میوه، انگور، لیمو، هلو، گلابی کنسرو، آناناس، آلو و هندوانه، و غیره

اگر شما مبتلا به سندرم نفروتیک، تنها پس از یک برنامه رژیم غذایی مناسب تشخیص داده شده است به اندازه کافی دور، بهترین راه برای خلاص شدن از شر این اختلال این است برای پیدا کردن یک درمان موثر برای از بین بردن علت ریشه آسیب کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه. در این راه، عود بیشتر از بیماری کلیوی می تواند اجتناب شود. در اینجا، ما می خواهم به توصیه آخرین درمان شناخته شده به عنوان پاک کردن آلودگی خون درمان.

هدف از این درمان در پاکسازی مواد سمی و مضر در خون و سپس مکمل عناصر موثر برای بازگرداندن سلول های خونی آسیب دیده و مکانیسم های بدن (: مکانیسم haematogenous، مکانیسم لخته شدن خون، مکانیسم ترشح و مکانیسم متابولیک). با طولانی مدت از سیستم گردش خون خوب و مکانیسم های فیزیولوژیکی طبیعی و همچنین توانایی خود التیام بدن، بیماران مبتلا به عملکرد کلیه در سندرم نفروتیک خواهد شد به تدریج بهبود یافته است.

اگر شما هنوز هم برای درمان بهتر برای سندرم نفروتیک به دنبال پاک کردن آلودگی خون درمان می تواند بهترین انتخاب شما. لطفا پیام زیر را ترک و یا به ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com برای جزئیات بیشتر. آیا یک روز خوب!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.