آنتی بیوتیک ها ایمن برای افراد مبتلا به نفریت

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آنتی بیوتیک ها ایمن برای افراد مبتلا به نفریت

آنتی بیوتیک ها ایمن برای افراد مبتلا به نفریت

آنتی بیوتیک ها گزینه ارجح برای کنترل عفونت، مانند عفونت های باکتریایی، عفونت ویروس etc.However، آنتی بیوتیک ها برای افراد مبتلا به نفریت امن هستند؟

با توجه به نفریت و استفاده طولانی مدت از داروها، افراد مستعد به infection.Infection یک عامل تحریک عمده از نفریت و همچنین یک شتاب دهنده قابل توجهی از عملکرد کلیوی deterioration.Therefore، درمان تهاجمی بسیار مهم است برای کنترل عفونت.

با این حال، بسیاری از اشکال از آنتی بیوتیک ها توسط کلیه دفع می شود، اگر شخص در حال حاضر دارای بیماری های کلیه، برخی از آنتی بیوتیک ها می توانند آسیب برساند به کلیه ها further.When بیماران با آنتی بیوتیک استفاده از نفریت، دوز دارو ممکن است نیاز به تنظیم شود داروهای down.These ممکن است مضر باشد کلیه و می تواند بیماری کلیه را بدتر کند، از قبیل پلی میکسین، گلوکوزید آمینه و مواد مخدر sulpha، بیماران etc.The باید با پزشک اگر این داروها امکان پذیر به آنها را بررسی کنید.

در اینجا برخی از دستورالعمل ها برای بیماران مبتلا به نفریت در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک است.

آیا سیگار سیگار نکشید در حالی که مصرف antibiotics.Smoking همیشه برای کلیه ها سمی است، اما به ویژه هنگامی که شما در حال بدست گرفتن داروهایی که کلیه نیاز برای فیلتر کردن خون خود را.

اجتناب از استامینوفن و مسکن در حالی که در آنتی بیوتیک فشار بر روی کلیه ها برای فیلتر کردن از آنتی بیوتیک ها را کاهش می دهد.

محدود کردن مصرف نمک، کافئین و الکل در حالی که مصرف مواد antibiotics.These به کلیه ها مضر بوده و می تواند توانایی خود را به ادرار فیلتر را کاهش می دهد.

به عنوان آنتی بیوتیک ها برای بیماران مبتلا به نفریت و مشکلات دیگر کلیه امن نیست، بیماران هرگز نباید از داروهای OTC استفاده بدون اجازه پزشک. (چه آنتی بیوتیک ها برای شما امن هستند؟ شما می تواند ما را به دریافت پاسخ اینجا را مشورت کنید).

علاوه بر آنتی بیوتیک، بیماران مبتلا به نفریت همچنین باید در هنگام استفاده از داروهای زیر مراقب باشید.

NSAID داروهای مورد استفاده برای از بین بردن درد و التهاب، مانند ایبوبروفن و دوزهای بالایی naproxen.Taking از داروها می تواند به کلیه ها سمی است، در نتیجه کاهش پیشرونده عملکرد کلیوی.

داروهای گیاهی نقش بسیار مهمی در درمان نفریت اگر در way.However راست وجود دارد مورد استفاده قرار، استفاده غیر منطقی از داروهای گیاهی می تواند مضر به kidneys.So شما باید یک پزشک طب گیاهی حرفه ای مراجعه کنید زمانی که می خواهید به استفاده از داروهای گیاهی است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.