نفریت با GFR 12 درصد و کراتینین 4.44، امتناع دیالیز

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت با GFR 12 درصد و کراتینین 4.44، امتناع دیالیز

نفریت با GFR 12 درصد و کراتینین 4.44، امتناع دیالیز
نفریت با التهاب از فیلترینگ واحد، به نام گلومرول ها برجسته شده است. در پاسخ التهابی غیر طبیعی در کلیه ها می تواند function.GFR مترقی کلیه شود و کراتینین می تواند اندازه گیری که چگونه به خوبی کلیه را 14 functioning.GFR و کراتینین 4.44 ESRD.Dialysis ابزار مورد نیاز خواهد بود، اگر دیالیز زباله بیمار، soon.However. وجود دارد روش های درمانی دیگر گزینه؟

در مرحله اول، آن است که لازم است برای شما به درک علل اساسی مترقی deterioration.If عملکرد کلیه خود را علل اساسی کنترل می شوند، عملکرد کلیه کاهش متوقف خواهد شد.

آخرین تحقیقات نشان می دهد که علت بیماری کلیوی است بسیار آلوده blood.Healthy خون شامل انواع سلولهای ایمنی است که می تواند بدن در برابر substances.However خارجی محافظت می کند، زمانی که خون آلوده است، ترکیبات موجود در خون را به میزان قابل توجهی تغییر کرده است. هنگامی که سلول های ایمنی بدن دچار اختلال سیستم ایمنی در بدن انجام خواهد شد به طور معمول برای حفاظت از بدن.

در نفریت، حملات سیستم ایمنی غیر طبیعی سلول های سالم کلیه، بنابراین در پاسخ التهابی های مداوم در glomeruli.As نتیجه نتیجه، بافت کلیه تبدیل خواهد شد های فیبروتیک gradually.Eventually، نارسایی کلیه رخ می دهد.

از علل زوال عملکرد کلیوی، شما می توانید ببینید که چگونه به درمان نفریت و بهبود عملکرد کلیه به طور موثر.

در مرحله اول، استفاده از درمان های مختلف برای از بین بردن سموم و مواد زائد در خون و کسانی که پایبند به رگ های خونی.

در مرحله دوم، بر اساس سلول های آسیب درجه و میزان خسارت از لخته شدن خون، مکانیسم ترشح و غیره، عناصر مختلف به blood.Meanwhile، داروهای موثر استفاده می شود برای بازگرداندن مکانیسم اختلال.

در مرحله سوم، تعمیر و نگهداری طولانی مدت از مکانیسم گردش خون خون در حد مطلوب و مکانیزم های فیزیولوژیکی طبیعی باعث می شود که در بدن بهبود می یابند که توانایی خود شفا gradually.In از این راه ها، کلیه ها اختلال خواهد شد بازسازی شده و عملکرد کلیوی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. اگر کلیه بومی بهتر می تواند کار کند، هیچ دیالیز مورد نیاز خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.