مرحله 5 نارسایی کلیه با دیابت و فشار خون بالا، بدون دیالیز

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مرحله 5 نارسایی کلیه با دیابت و فشار خون بالا، بدون دیالیز

مرحله 5 نارسایی کلیه با دیابت و فشار خون بالا، بدون دیالیز

س: من مبتلا به دیابت به مدت 17 years.Two سال پیش زندگی می کردند، من به پروتئین در ادرار بازرسی شد و با فشار خون disease.My: کلیوی ناشی از دیابت تشخیص داده شد نیز شروع به افزایش دکتر then.My به من می گوید بدبینی که او نمی تواند درمان من تا زمانی که شرایط fail.My کلیه بدتر می شود و روز بدتر گزارش اخیر پزشکی day.My به نشان می دهد که من توسعه مرحله 5 کلیه failure.I احساس بسیار وحشت و حتی hopeless.I نمی خواهید به خودم محدود به دستگاه دیالیز سرد است. باید چه کار کنم؟

A: وضعیت بیماری شما بسیار پیشنهادات complex.The درمان خاص باید بر اساس گزارش های پزشکی خود را با توجه به. اگر شما به ما اعتماد، شما می توانید گزارش پزشکی خود را به kidneyabc@hotmail.com ارسال. ما می تواند به شما کمک کند وضعیت خود را تجزیه و تحلیل و سپس شما یک پاسخ می دهد.

در اینجا من خوشحالم که شما برخی از درمان به طور کلی suggestions.You yet.It دیالیز آغاز شده است ارائه این بدان معنی است که کلیه خود را هنوز هم می تواند فعالیت فیزیولوژیکی خود را با کمک از انواع medicines.As کلیه خود را به شدت دچار اختلال شده است حفظ، هیچ راه حل می تواند معکوس صدمه به کلیه completely.However شما، اگر عملکرد کلیه خود را می تواند به توقف رو به وخامت است و تا حدی بهبود، دیالیز مورد نیاز نمی شود.

پس چگونه برای درمان مرحله 5 نارسایی کلیه مبتلا به دیابت و فشار خون بالا؟

شناخته شده است که بسیاری از بیماران با بیماری کلیوی می میرند قبل از کلیه خود را شکست completely.So مهم است که برای کنترل عوارض ناشی از نارسایی کلیه، از قبیل بیماری های قلبی عروقی، عفونت و غیره

در مورد شما، مرحله 5 نتیجه نارسایی کلیه از اهداف اصل diabetes.The از درمان باید شامل کنترل دیابت و بازگرداندن ساختار کلیه اختلال است.

در اینجا درمان های ترکیبی از Tanyingkang و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود برای درمان نارسایی کلیوی ناشی از دیابت است. این درمان می تواند استفاده از انسولین را بهبود بخشد و افزایش عملکرد سلول های جزایر برای کنترل Diabetes.In علاوه بر این، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می توانید خود بازسازی بافت های اختلال کلیه فعال برای بهبود عملکرد کلیوی. اگر عملکرد کلیه خود را می تواند بهبود یافته است، شما نیاز به دیالیز نیست.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله 5 ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.