چه طب آیورودا می تواند BUN و کراتینین بالا پایین

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه طب آیورودا می تواند BUN و کراتینین بالا پایین

 


سطوح BUN و کراتینین بالا را می توان برای اندازه گیری چگونه کلیه خود را می کلیه functioning.When هستند کار نمی کنند به طور معمول استفاده می شود، مقدار زیادی از سموم و مواد زائد در خون ساخت تا، بنابراین در کراتینین بالا و طب آیورودا BUN.What است می تواند BUN و کراتینین بالا را پایین بیاورد؟

آیا می توانم طب آیورودا پایین کراتینین بالا و BUN؟

طب آیورودا یک سیستم مراقبت های بهداشتی بسیار قدیمی است و از India.It باستان سرچشمه شامل تعدادی از روش های درمان، مانند تغییر در شیوه زندگی، رژیم غذایی سالم، ماساژ، گیاهی etc.It پزشکی برای درمان انواع طب conditions.Ayurvedic است استفاده شده است می تواند کمک به کنترل برخی از عوارض بیماری کلیوی و بهبود condition.By کلی بیماران ترویج دفع مواد زائد از بدن، آن را می تواند کاهش کراتینین بالا و BUN به برخی از extent.However است، آنها به اندازه کافی برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

چگونه برای کاهش کراتینین بالا و BUN دیگر از طب آیورودا؟

همانطور که در بالا ذکر شد، کراتینین بالا و نتیجه BUN از ساختار اختلال کلیه و، کاهش function.To کلیوی کاهش کراتینین بالا و BUN، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیوی.

در حالی که کراتینین در خون است به بدن مضر نیست، آن را نشان می دهد سطوح بالا از سموم و مواد زائد دیگر در body.To بازگرداندن کلیه اختلال، یک فرض مهم است که به ایجاد یک های داخلی environment.A بازرسی کامل تمیز و هوازی می توانید از انواع مواد مضر بگویید در خون و سپس بر اساس درمان تصفیه خون مورد استفاده قرار گیرد برای تمیز کردن خون است. علاوه بر این، داروهای گیاهی می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گشاد شدن عروق خونی برای بهبود خون و اکسیژن به kidneys.Thus، یک محیط مطلوب برای بازگرداندن کلیه ها اختلال ایجاد می شود.

یکی دیگر از عملکرد درمانی مهم از داروهای گیاهی است که داروها می توانند توانایی خود شفا در بدن برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه را فعال کنید. بنابراین، عملکرد کلیه را بهبود خواهد یافت significantly.High کراتینین BUN و اساسا کاهش خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پایین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.