رژیم غذایی PKD و درمان طبیعی برای PKD

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

رژیم غذایی PKD و درمان طبیعی برای PKD

 

رژیم غذایی PKD و درمان طبیعی برای PKD

چقدر رژیم غذایی PKD و درمان طبیعی برای PKD می دانید؟ PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ژنتیکی است. تعداد زیادی کیست در قشر و مدولا کلیه وجود دارد. اگرچه PKD به آرامی توسعه، برخی از اطلاعات مربوط به نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه توسط سن 65-70 ESRD.

میبرد بالینی شایع است و آن را برای حدود 5٪ -10٪ از بیماری کلیوی را به خود اختصاص داده است. تظاهرات اصلی بالینی بزرگ شدن کلیه، هماچوری، پروتئینوری، فشار خون بالا. اصل درمانی برای PKD است برای کنترل فشار خون بالا، توقف رشد بیشتر کیست و بازیابی عملکرد کلیوی.

پیشنهادات در مورد رژیم غذایی PKD

1. مواد غذایی کم پروتئین:

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، مواد غذایی کم پروتئین توصیه استفاده شده است که برای جلوگیری از ترکیب با متابولیت های نیتروژن و کاهش توانایی دفع از کلیه ها است.

2. اجتناب از نوشیدنی های الکلی:

مشروبات الکلی، به ویژه شراب سفید، باید توسط بیماران مبتلا به PKD اجتناب شود. مشروب واضح است که تحریک تابع بر روی کلیه، که می تواند فعالیت پروتئین پلی کیستیک برای سرعت بخشیدن به رشد کیست تحریک.

3. اجتناب از مواد غذایی تخمیر شده:

در اینجا، شیر مواد غذایی عمدتا اشاره به باکتری تخمیر غذا، مانند حفظ کشک لوبیا، تخم مرغ های بد بو و به همین ترتیب تغییر. این نوع از مواد غذایی رشد کیست را تسریع بخشد.

4.Avoid احشایی مواد غذایی:

سم زیادی شده است در کبد و کلیه ها باقی مانده است زمانی که حیوانات کشته شده است. به خصوص، کبد، است که اثر سم زدای، حفظ سم بسیار متابولیک است. پس از آن خوب برای بیماری های بیماران مبتلا به PKD و دیگر کلیه برای جلوگیری از این مواد غذایی است. اگر بیماران خوردن این غذا، کلیه خود را بار بیشتری را تحمل و وضعیت بیماری شدید تر تبدیل خواهد شد.

درمان طبیعی برای PKD

اگرچه رژیم غذایی PKD معقول را کند می کند کردن پیشرفت بیماری تا حدی، درمان طبیعی برای PKD است آنچه بیماران واقعا می خواهید.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی است به عنوان یک درمان طبیعی برای PKD در نظر گرفته شده است. در حال حاضر معمولا در بالینی چینی استفاده می شود. در حال حاضر بیماران بیشتر و بیشتر خارجی شروع به دریافت سود حاصل از این درمان طبیعی برای PKD. اگر شما می خواهم برای جلوگیری از شرایط در حال توسعه از نارسایی مزمن کلیوی، کاهش آن کیست و دوره نقاهت عملکرد کلیه، دو چیز مهم است. شما توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و ما در اینجا برای کمک به.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.