نفروپاتی IgA در کودکان 9 ساله پسر با خون در ادرار

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA در کودکان 9 ساله پسر با خون در ادرار

 

http://www.kidney-support.org/iga-nephropathy-symptoms/1832.html

سوال: پسر من 9 ساله است. او با نفروپاتی IgA در کودکان تشخیص داده شده است. که من پیدا کردم ادرار بود 1 ماه پیش خونین بود و من او را به ER فرستاد.پزشک تشخیص نفروپاتی IgA به پسر من. خون در ادرار او دوباره و دوباره تکرار. چه چیزی باعث این؟ آیا درمانی وجود دارد در دسترس است؟

: با تشکر از پرسش شما. خون در ادرار در کودک می تواند با توجه به بسیاری از علل. با این حال، اگر آن را برای مدت زمان طولانی طول می کشد و شما می توانید رد کردن علل اتفاقی، از جمله بیش از ورزش و یا زمان طولانی ایستاده و غیره

برای پسر خود، خون خود را در ادرار بیشتر احتمال دارد که به کلیه های آسیب دیده خود را به اجرا درخواهد آمد.

کلیه ها کار می کنند برای فیلتر کردن خون در سراسر بدن است. در شرایط عادی کلیه ها می توانند محصولات زائد مانند کراتینین، اوره و غیره، آب بیش از حد، و همچنین به عنوان الکترولیت های اضافی، مانند فسفات، پتاسیم و سدیم و غیره حذف، از خون، برای نگه داشتن بدن سالم در حال اجرا است.

در ضمن، کلیه ها می توانند به کنترل مواد های مفید اقامت در خون کمک کند. در نتیجه، در شرایط عادی، مردم را از پروتئین در ادرار یا خون در ادرار رنج می برند نیست.

با این حال، یک بار کلیه ها آسیب دیده هستند، آنها نمی تواند به خوبی عمل. به عنوان یک نتیجه، مواد زائد را خواهد ساخت و الکترولیت تعادل خود را از دست بدهد. به همین دلیل است که کودکان با کودکان از نفروپاتی IgA سطح کراتینین بالا، سطح BUN بالا و غیره

در عین حال، آسیب کلیه خواهد شد از دست دادن ماده مفید از خون به ادرار می شود. به همین دلیل است که پسر خود را از ادرار خونی رنج می برند. این همان علت برای پروتئینوری نفروپاتی IgA در کودکان است.

برای کنترل هماچوری، مدیریت در کلیه صدمه ای کلیدی است. طب گیاهی چینی پیشنهاد می شود برای آن می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. به عنوان یک نتیجه، کلیه خود را می توانید خون در ادرار و سایر علایم را کنترل کنید. برای اطلاعات دقیق در مورد طب گیاهی چینی، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.