حافظه ضعیف مبتلا به سندرم نفروتیک

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

حافظه ضعیف مبتلا به سندرم نفروتیک

 

حافظه ضعیف مبتلا به سندرم نفروتیک

برخی از افراد مبتلا به سندرم نفروتیک ممکن است حافظه ضعیف را تجربه کنند. در اینجا، ما به تجزیه و تحلیل دلایل این مشکل و ارائه پیشنهادات. امیدوارم که مفید است!

علل ضعف حافظه مبتلا به سندرم نفروتیک

برخی داروها

گلوکوکورتیکوئیدها اغلب توسط پزشکان تجویز می شوند برای درمان سندرم نفروتیک. این داروها می تواند کمک به تسکین علایم و محافظت از عملکرد کلیه. اما، بیماران اغلب از بسیاری از عوارض جانبی مانند مشکلات حافظه، صورت ماه، خستگی، و غیره رنج می برند

OTC سرماخوردگی و درمان حساسیت نیز ممکن است در این مسئله منجر ضد اضطراب و داروهای خواب آور، داروهای تجویز شده برای درد: داروهای دیگر نیز می تواند باعث از دست دادن حافظه شود.

ب. ساخت تا از مواد زائد درون بدن

به طور کلی، مشکل حافظه در مرحله پیشرفته ای از سندرم نفروتیک رخ می دهد. در این مرحله، کلیه ها قادر به عمل به اندازه کافی، به طوری که ضایعات مواد را در خون تجمع می یابد و سیستم عصبی مغز را تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان یک نتیجه، بیماران ممکن است حافظه بد را تجربه کنند.

ج. دیالیز طولانی مدت

برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک در دیالیز طولانی مدت، آنها ممکن است این عارضه به علت انسفالوپاتی دیالیز جدی داشته باشد.

پس از پیدا کردن علت ضعف حافظه مبتلا به سندرم نفروتیک، اقدامات مربوطه را می توان برای از بین بردن مشکل است. هر گونه سوال؟ احساس آزاد به خدمات آنلاین ما مشورت برای بهترین راه حل.

به عنوان ریشه و علت سندرم نفروتیک به علت آسیب غشاء فیلتراسیون گلومرولی، درمان موثر باید به تصویب رسید برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، ترمیم غشای پایه گلومرولی آسیب دیده و بازگرداندن عملکرد کلیه. در این راه، این بیماری می تواند بدون هیچ گونه عود به خوبی درمان می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.