آیا می توانم گسترش PKD یکطرفه خود را به یکی دیگر از کلیه

شنبه 21 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم گسترش PKD یکطرفه خود را به یکی دیگر از کلیه

 

آیا می توانم گسترش PKD یکطرفه خود را به یکی دیگر از کلیه

آیا می توانم PKD یک جانبه به کلیه دیگر گسترش یافته است؟ اتوزوم غالب بیماری کلیه پلی کیستیک (میبرد) شایع ترین بیماری کلیوی ارثی است و PKD یک طرفه نوع نادر PKD، است که می گویند، بیماران مبتلا به PKD معمولا از PKD دو جانبه رنج می برند. خوب، بدون توجه به آن PKD PKD یا دو طرفه یک طرفه است، این مقاله انتظار می رود تا مردم را در دیدار با کارآمد ترین برای درمان PKD.

از آنجا که PKD یک نوع اختلال کلیوی ارثی است، که آیا کیست در یک کلیه رشد هیچ رابطه ای با شرایط کلیه دیگر، آن را بی ربط است برای پرسیدن این سوال است که می تواند یک طرفه PKD به کلیه دیگر گسترش یافته است.

ما ذکر کرده اند بالاتر است که مردم معمولا PKD دو جانبه را تجربه. با افزایش سن، رشد کیست در کلیه ها با سرعت های مختلف برای افراد تصویر را بزرگ تر ببینید. مردم باید بدانند که شیوه زندگی ناسالم می تواند تسریع رشد سرعت کیست تا حدی. به تدریج بافت کلیه در اطراف آن خواهد بود با بزرگ شدن کیست، که باعث می شود کلیه ایسکمیک و anoxic مظلوم. اگر دولت هیپوکسیک ایسکمیک برای مدت زمان طولانی طول می کشد، عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج اختلال، منجر به ظهور یک سری علائم PKD. با از دست دادن عملکرد کلیه، PKD توسعه به پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی بیماران مبتلا به PKD.

در چین، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که معمولا استفاده می شود برای درمان هر دو PKD یک طرفه و PKD دوجانبه است. این درمان باید بیماران مبتلا به PKD به روی تخت دروغ به آن را. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی در داروهای گیاهی چینی، دو کیسه پر از اقدام داروهای گیاهی چینی خواهد شد تحت عقب پایین تر از بیماران مبتلا به PKD قرار داده است. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی می تواند به کلیه ها به طور مستقیم بعد از نفوذ به پوست است.

مایع کیست خواهد شد پس از افزایش نفوذپذیری دیواره کیست جذب، کاهش فعالیت سلول های پوشش به ترشح مایع کیست، تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست. علاوه بر این، برخی از داروهای خاص استفاده می شود برای از بین بردن مرحله هیپوکسیک ایسکمیک گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون و از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه ها آسیب دیده است. بسیاری از بیماران مبتلا به PKD خارجی بسیار از این درمان طبیعی صحبت می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیگر ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.