گلومرولونفریت GFR 32 با کراتینین سطح 2.59

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

گلومرولونفریت GFR 32 با کراتینین سطح 2.59

گلومرولونفریت GFR 32 با کراتینین سطح 2.59
میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) و سطح کراتینین مورد استفاده برای اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه خود در GFR functioning.Based شده است، بیماری مزمن کلیوی (CKD) را می توان به پنج stages.GFR 32 به معنای تقسیم است که شما در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که دوره بحرانی برای treatment.What درمان توصیه شده برای گلومرولونفریت با GFR 32 و سطح کراتینین 2.59 است؟

بسیاری از بیماران مبتلا به گلومرولونفریت شکایت دارند که بسیاری از درمان استفاده می شود، اما این بیماری هنوز هم می تواند controlled.It توسعه به تدریج و عملکرد کلیه ها روز به روز کاهش می یابد. است که به دلیل علل گلومرولونفریت حذف نشده است.

تحقیقات اخیر می یابند که علل مشکل کلیوی است که خون آلوده به انواع مختلف از زباله و گردش toxins.Blood است در بدن ما است و اکسیژن و مواد مغذی به اندام ها، بافت ها و سلول های ما فراهم می کند. عملکرد مهم دیگر خون است برای کمک به دفاع بدن در برابر مواد مضر خارج از.

با این حال، زمانی که خون آلوده است، عملکرد طبیعی دفاعی آن خواهد بود affected.As در نتیجه، سلولهای ایمنی در خون نمی تواند عمل به طور معمول برای حفاظت از بدن. سلول های ایمنی بدن سلول های سالم بدن حمله، بنابراین در پاسخ ایمنی غیر طبیعی در body.When پاسخ ایمنی غیر طبیعی در فیلتر از کلیه ها، به نام گلومرول ها رخ می دهد و در نتیجه، آن را گلومرولونفریت شود.

بر اساس آخرین نتایج تحقیقات، یک درمان جدید برای درمان گلومرولونفریت، شناخته شده به عنوان درمان، آلودگی treatment.This خون به طور عمده شامل سه فرایند درمان ایجاد می شود.

در مرحله اول، از بین بردن ضایعات و تمام مواد مضر از blood.In این راه، آن را می تواند مواد مضر از کلیه های مخرب را متوقف کند بیشتر است. در همین حال، از آن می توانید یک محیط مساعد برای احیای بافت کلیه اختلال ایجاد کنید.

در مرحله دوم، پس از آن که خون آلوده است، ترکیبات موجود در آن نیز تغییر کند accordingly.To دست آوردن مجدد عملکرد طبیعی خون، برخی از مواد ضروری باید به خون اضافه شده است.

ثالثا، بازیابی سیستم گردش خون طبیعی و های فیزیولوژیکی mechanism.To رسیدن به این هدف از درمان، به آن نیاز دارد را به مدت طولانی. درمان طولانی مدت می تواند کمک به بدن بازیابی توانایی خود شفا است و تحریک خود بازسازی کلیه ها اختلال، در نتیجه بهبود عملکرد کلیوی.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.