کراتینین از 300 تا 600، چگونه به توقف بالا بردن سطح کراتینین

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کراتینین از 300 تا 600، چگونه به توقف بالا بردن سطح کراتینین

کراتینین از 300 تا 600، چگونه به توقف بالا بردن سطح کراتینین
س: مادر من مبتلا به بیماری کلیوی در 2007.At تشخیص داده شد آن زمان، سطح کراتینین او 300.Till این روز بود سطح کراتینین 600 است و اوره 28.How به متوقف کردن سطح کراتینین بالا بردن است؟

A: سطح کراتینین را می توان برای اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه خود هستند functioning.Its های سطح را افزایش می دهد به عنوان توانایی کلیه برای فیلتر کردن سطح declines.High خون از سموم و مواد زائد در بدن، و در نتیجه سطح کراتینین بالا و BUN.Creatinine مورد استفاده قرار 600 است بسیار بالاتر از حد طبیعی است. اگر وضعیت خود را نگه می دارد رو به وخامت، دیالیز مورد نیاز خواهد بود soon.Then چگونه برای جلوگیری از بالا بردن سطح کراتینین؟

* کنترل بیماری های زمینه ای و شرایط سطح کراتینین بالا.

شایع ترین دلایل برای توسعه سطح کراتینین مطرح خواهد بود که مکانیزم فیلتراسیون می شود به تدریج با بیماری های طولانی مدت مانند فشار خون بالا یا بیماری هایی مانند دیابت آسیب دیده است. کنترل این بیماری به شدت می تواند کلیه کاهش عملکرد کلیه را کند می کند.

* کلیه ها کمک به بدن در خلاص شدن از شر مواد زائد متابولیکی از خون به نگه داشتن بدن ما انجام ضایعات متابولیک well.The عمدتا از آنچه می خوریم و می نوشند. برای کاهش فشار بر روی کلیه ها، یک رژیم غذایی متعادل لازم است.

* سطح کراتینین 600 بدان معنی است که آسیب های جدی کلیه در بافت کلیه case.Damaged مادر شما تشکیل شده است جذب عوامل التهابی مداوم به علت عملکرد کلیوی پیشرونده decline.Thereby، برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، هدف اصلی از درمان برای معکوس کردن کلیه تشکیل damage.How برای رسیدن به این هدف درمان؟

در مرحله اول، فرض برای بازگرداندن اختلال در بافت کلیه است برای ایجاد یک environment.In داخلی مطلوب این فرآیند، یک سری از درمان تصفیه خون برای از بین بردن انواع مختلف سموم و مواد زائد از بدن مورد نیاز است.

ثانیا، بازگرداندن از بدن اختلال structure.Our کلیه است توانایی خود شفا قدرتمند. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند بدن را بازیابی این توانایی برای تحریک خود بازسازی بافت های اختلال کلیه، در نتیجه بالا بردن عملکرد کلیوی.

اگر کلیه ها مادر خود را بهتر می تواند کار کند، مواد زائد در خون از بدن حذف خواهد شد. در این راه، سطح کراتینین او متوقف خواهد شد جمع آوری و به تدریج کاهش دهد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.