چگونه برای تمدید پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای تمدید پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی

چگونه برای تمدید پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی

هنگامی که شما با پایان مرحله بیماری کلیوی تشخیص داده می شود، شما ممکن است احساس وحشت، ناامیدی، خشم و حتی پزشک hopeless.Your را به شما ارائه دیالیز یا پیوند کلیه، که هر دو زندگی بسیار invasive.The است با پایان مرحله بیماری کلیوی یک چالش بسیار است پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی بستگی به متغیرهای بسیاری، مانند سن، شیوه زندگی، علل، درمان، etc.How به گسترش پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی؟

انتظار می رود پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی

* هنگامی که GFR است در 10ml/min یا کمتر، امید به زندگی در محدوده از 1 تا 12 ماه بدون درمان از هر.

* امید به زندگی از کسی که در دیالیز 4.25 سال است.

* امید به زندگی 10 سال کلیه دیالیز 23٪ است.

راهنمایی برای تمدید پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی

غذا

رژیم غذایی نقش چنین نقش مهمی را در مدیریت Disease.A کلیه رژیم غذایی به طور کلی برای ESRD باید در پروتئین کم می باشد، بیماران فسفر، پتاسیم و sodium.The باید رژیم غذایی خود را بر اساس کار خون را تنظیم کنید. پس از دیالیز آغاز شده است، رژیم غذایی باید تغییر و مکمل پروتئین باید افزایش یابد.

تغذیه

بسیاری از مواد مغذی را می توان مورد استفاده قرار گیرد به بهبود پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی و کیفیت زندگی. مواد مغذی مهم در این گیاه به طور عمده عبارتند از منیزیم، آهن، مولتی ویتامین و مواد معدنی و مکمل CoQ10.

طب گیاهی

بعضی از داروهای گیاهی چینی مقوی به kidneys.They هستند می تواند مواد ضروری برای بازگرداندن اختلال در tissues.What کلیه بیشتر، آنها قادر به فعال سیستم خود شفا بدن به تحریک بازسازی کلیه اختلال tissues.Thereby است، آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود و گسترش پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی. چه نوع از داروهای گیاهی مناسب به شرایط شما هستند؟ شما می توانید ما را در خط مشورت برای دریافت پاسخ.

ورزش

ورزش برای شما بسیار مهم است. جزء کلیدی این است که دانستن اینکه چه نوع از ورزش برای شما بهتر است، و به شدت برای شما بهتر است. دوچرخه سواری، پیاده روی، ایروبیک آب و بالا رفتن از پله، تمرینات خوبی برای شما می باشد.

فوق راهنمایی برای تمدید پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی. درمان موثر، مهم ترین عامل در تعیین امید به زندگی و کیفیت زندگی خود را است. شما می توانید به kidneyabc@hotmail.com ایمیل برای دریافت اطلاعات بیشتر درمان.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زندگی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.