نفریت لوپوس: آیا به دیالیز من اجتناب از با کراتینین 300، GFR 18

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس: آیا به دیالیز من اجتناب از با کراتینین 300، GFR 18

 

http://www.kidneyservicechina.com/lupus-nephritis-treatment/758.html

برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس که سطح کراتینین 300 و GFR 18، آن است که خیلی زود به انجام دیالیز در صورتی که هر گونه علائم جدی و یا فشار خون کنترل نشده یا مشکل قلبی ندارد. در اینجا، ما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن یک درمان جایگزین برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز شناخته شده به عنوان ایمونوتراپی است.

در موارد نفریت لوپوس، دو نوع از کمپلکسهای ایمنی وجود دارد: یکی با گردش خون اجرا، یکی دیگر رسوب در کلیه ها است. این کمپلکسهای ایمنی می تواند واکنش های التهابی در بدن شود. بنابراین در مرحله اول از ایمونوتراپی، عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی برای جلوگیری از واکنش ایمنی. بدیهی است، دوز دارو بستگی به شرایط خاص بیمار است.

پس از مسدود کردن واکنش التهابی، مراحل باید انجام شود به حذف کمپلکسهای ایمنی. Immunoadsorption استفاده می شود به تخلیه پیچیده ایمنی از خون است. علاوه بر این، تبادل پلاسما، تصفیه خون نیز می تواند مفید باشد.

همانطور که برای رسوب در کلیه ها، میکرو Osmothearpy چینی پزشکی، حمام دارو، و ماساژ می تواند پیچیده ایمنی با گسترش عروق خونی روشن است. همانطور که در بسیاری از acupoints در بدن انسان وجود دارد، به طوری که دارو می تواند به بدن از طریق acupoints کنید، و حمام دارو می تواند کمک به تخلیه مواد مضر از طریق پوست است.

علاوه بر این، سلول های بنیادی همچنین می توانید فیبروز کلیوی جلوگیری و متوقف کردن کاهش عملکرد کلیه به منظور کاهش سطح کراتینین بالا اساسا و به تدریج بهبود عملکرد کلیوی. طول مدت درمان از مورد به مورد متفاوت است. اگر شما یا یکی از دوست داشتنی خود را نفریت لوپوس و می خواهم بدانم راه برای جلوگیری از دیالیز، شما می توانید ما را آنلاین و یا به ایمیل به kidneyservice@hotmail.com مشورت. با احترام!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.