نفروپاتی IgA: انتخاب طبیعی است که عملکرد کلیه بازگشت به حالت عادی

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: انتخاب طبیعی است که عملکرد کلیه بازگشت به حالت عادی

 

نفروپاتی IgA: انتخاب طبیعی است که عملکرد کلیه بازگشت به حالت عادی

بسیاری از انتخاب طبیعی می تواند کمک به مدیریت، وضعیت بهتری کلیه برای بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA. آیا گزینه طبیعی است که عملکرد کلیه بازگشت به حالت عادی وجود دارد؟ خوشبختانه، پاسخ مثبت است! طب سنتی چینی می تواند کمک به این دستاورد است!

طب سنتی چینی شده است برای بیش از 5.000 سال است که به عنوان یک درمان جامع برای حفظ سلامت انرژی مورد استفاده قرار گرفت تاسیس شده است. هدف از طب سنتی چینی است، به منظور تقویت های، Äúqi، طلا و یا شما می توانید آن را به عنوان، Äúenergy، AU در خون در نظر بگیرند.

خون با این نسخهها کار برای حمل خون و تغذیه به تمام ارگان ها و بافت ها در سراسر بدن است. هنگامی که خون خود را کوتاه، Äúqi، AU، برخی از اندام خود را تحت تاثیر قرار خواهد به انرژی کمتری برای اجرای خوب. هنگامی که کلیه ها می تواند خون سالم به اندازه کافی دریافت نمی کند، آنها را کوچک و کلیه بیماری های مختلف، از قبیل نفروپاتی IgA.

فرم های بسیاری از طب سنتی چینی است که می تواند کمک به افزایش، Äúenergy، AU در خون و ارائه کلیه های آسیب دیده با تغذیه کافی برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد.

قدیمی ترین شکل معروف طب گیاهی چینی است. با استفاده از گیاهان طبیعی و گیاهان خاص برای معکوس کردن کلیه ها شکست خورده است. کمک گیاه شناس جوش گیاهان و با استفاده از عصاره های گیاهی، به جنباندن، Äúqi، AU در خون و بهبود عملکرد کلیه. شرایط مختلف نیاز به فرمول گیاهی متفاوت است. اگر شما گزارش پزشکی خود را در دست، ان می توانید آن را به kidneyservice@hotmail.com برای لیست گیاهان شخصی خود را ارسال کنید.

طب سوزنی شکل دیگری از طب سنتی چینی است. این هم یک نوع از گزینه های طبیعی. با این حال، به نظر می رسد کمی پیشرو است، زیرا آن را با استفاده از سوزن نازک به تحریک کانال در بدن شما است. در واقع، آن را هرگز به شما لطمه می زند. هنگامی که گیاه شناس آن را درج در بدن شما، شما ممکن است چیزی یا فقط یک احساس مانند، نیش Äúant، AU احساس راحتی کنید.

علاوه بر این، حمام دارو درمان طبیعی جایگزین برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در عملکرد کلیه به حالت عادی باز است. این گزینه های طبیعی است که می تواند تنها در خانه انجام می شود است. اما شما نیاز به فرمول گیاهی از گیاه شناس حرفه ای است. و شما همچنین می توانید ایمیل خود را در زیر ترک کرده و دریافت راهنما از کارشناسان ما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.