درمان خون به جلوگیری از نفروپاتی IgA در حال توسعه به نارسایی کلیه است

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان خون به جلوگیری از نفروپاتی IgA در حال توسعه به نارسایی کلیه است

 

درمان خون به جلوگیری از نفروپاتی IgA در حال توسعه به نارسایی کلیه است

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA در حال توسعه به نارسایی کلیه؟ این ممکن است مسئله ای که اذیت هر کدام از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA و خانواده های آنان. این مقاله به تجویز یک درمان جدید که با درمان خون آلوده، به جای خسارت در کلیه ها شروع می شود. کارشناسان می گویند که آن را نشان می دهد امید تازه ای برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

چرا درمان خون، کلیه ها نشده است؟

صحبت از نفروپاتی IgA، ما باید به حدود یک تابع خون صحبت کنید - پیشگیری از سیستم ایمنی. بسیاری از عوامل ایمنی موجود در خون وجود دارد. غلظت IgA است که یک پروتئین است که لازم است تا به ما کمک می کند تا با عفونت ها مبارزه، در خون جریان می یابد و با این نسخهها کار به عنوان یک نوع پروتئین ایمنی. وقتی که خون آلوده است، آن را به مبارزه با عفونت شکست. هنگامی که به شکست خورده IgA مجتمع سپرده در کلیه ها، آنها را التهاب باعث می شود و نفروپاتی IgA رخ می دهد است.

چگونه درمان خون "جلوگیری از نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟

همانطور که ذکر شد، این خون آلوده که باعث غلظت IgA آسیب دیده و سپس غلظت IgA شکست خورده باعث بیماری کلیوی است. بدین ترتیب، برای جلوگیری از آسیب بیشتر کلیه، ما باید به:

- حذف آلودگی در خون

- تابع خون آسیب دیده را گرامی می

"درمان درمان خون را" مختلف وجود داشته است شامل درمان بیماری های کلیوی است. این یک درمان سیستمیک است. برای حذف آلودگی در خون، تصفیه خون توصیه می شود. تصفیه خون، یک گروه از درمان که می تواند فیلتر مواد زائد را از خون کمک کند.

در ضمن، برخی از درمان های خاص می تواند کمک به اضافه کردن مواد مفید است که بدن به خون، که به طور معمول تابع خون کمک می کند تا نیاز.

علاوه بر این، به شما پیشنهاد به استفاده از گیاهان که به تونیک خون هستند. اضافه کاری، می تواند کمک به معکوس سیستم خون آسیب دیده و بازسازی سیستم خون سالم است.

خون سالم تغذیه لازم برای کلیه های آسیب دیده به درمان خود و بهبود عملکرد کلیه، و همچنین جلوگیری از نارسایی کلیه ادامه می دهند.

آیا این درمان برای من است؟

درمان درمان خون می تواند کمک به حل بسیاری از موارد از بیماری کلیوی مختلف. اگر شما اتفاق می افتد به یک بیمار نفروپاتی IgA یا بیماری کلیوی بیمار دیگر، شما می توانید شرایط پزشکی خود را زیر ترک و ارزیابی که آیا این درمان برای مورد شما کار می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.