آیا افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سنگ کلیه آیا آب هویج

جمعه 20 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سنگ کلیه آیا آب هویج

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-healthy-lifestyle/753.html

رونق درمان طبیعی مناسب برای بیماری کلیوی است، آن را به عنوان آسان، بسیار امن، مقرون به صرفه است، و طعم بسیار عالی! رونق است و نه فقط بدن انسان با ویتامین ها و مواد معدنی به طور طبیعی رخ می دهد، آن را نیز به زخم التیام یابد کلیه ها کمک خواهد کرد. سپس، آن را خوب به آب هویج برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA می تواند سنگ کلیه است؟

نفروپاتی IgA و سنگ کلیه یک بیماری جدی سلامت است، و قبل از اینکه شما به دنبال هر گونه درمان خانه و یا درمان های جایگزین، برای بار اول شما باید با دکتر خود مشورت کنید.

برای پرداختن به این سوال، آب هویج برای کمک به کاهش و کاهش برخی از علائم مانند سطح کراتینین بالا، فشار خون بالا، و غیره بسیاری از ساخته شده آب سبزیجات و میوه های تازه می تواند کمک به حل هر گونه مواد معدنی، کلسیم، و یا بلورهای اسید اوریک و سپرده است که ثابت شده است تجمع در طول سال. آب میوه های تازه نیز کمک کمک به سرعت بخشیدن به عملکرد کلیوی در صورتی که در مقادیر زیاد مصرف است که می تواند به نوبه خود به طور منظم دفع سموم از ارگان های.

در نهایت، آب هویج به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و سنگ کلیه توصیه می شود. اعتقاد بر این است برای کمک به مبارزه با عفونت های باکتریایی در کلیه، آن را به عنوان حاوی ویتامین A. این آب می تواند خط کلیه با مواد معدنی قلیایی طبیعی خود را، که در برخی موارد نشان داده شده است برای کمک به بازگرداندن کلیه بیمار در طول زمان کمک کند.

شما نیاز به رژیم غذایی "کلیه پسند" هنگامی که شما به نفروپاتی IgA و سنگ کلیه است. در حال مشاهده آنچه که می خورید و می نوشند کمک خواهد کرد که شما سالم باقی بماند. به خاطر داشته باشید که نیازهای رژیم غذایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بسته به اندازه، فعالیت، مرحله بیماری کلیوی و دیگر نگرانی های بهداشتی. بحث به سرویس آنلاین ما و یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com برای پیدا کردن یک برنامه غذایی که نیازهای خود و همچنین به عنوان بهترین درمان برای بیماری شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.