دیالیز نیست درمان گلومرولونفریت

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دیالیز نیست درمان گلومرولونفریت

دیالیز نیست درمان گلومرولونفریت

گلومرولونفریت التهاب filters.If را بدون درمان رها شود، کاهش عملکرد کلیوی پیشرونده به کلیه eventually.When نارسایی کلیه ها قادر به کار به اندازه کافی پیشرفت، دیالیز خواهد بود required.However، دیالیز درمان گلومرولونفریت است.

چگونه دیالیز برای درمان گلومرولونفریت؟

دیالیز kidney.The است جریان خون پر از زباله های مصنوعی از طریق ماشین دیالیز نامیده می شود و در آنجا زباله eliminated.Then به خون پاک خواهد شد به بدن بازگردانده شده است.

با این حال، دیالیز تنها می تواند بیش از 1/10 عملکرد یک kidney.It عملکرد خوب را به توابع از کلیه بومی، از جمله کارکرد ترشح، تنظیم فشار خون etc.Also، دیالیز ندارند فقط می تواند ضایعات micromolecular را حذف، اما زباله های دیگر خواهد شد در blood.Since سمت چپ بیماران تحت دیالیز هستند، عملکرد کلیه خود را هنوز هم نگه می دارد رو به وخامت persistently.With گسترش دیالیز، بیماران را به دیالیز مکرر. بنابراین دیالیز درمان گلومرولونفریت در همه نیست.

درمان جایگزین برای گلومرولونفریت به دیالیز

از آنجا که دیالیز می تواند گلومرولونفریت را درمان نمی کند، هر نوع درمان جایگزین به آن است، وجود دارد؟

درمان ترکیبی از تصفیه خون و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود برای درمان گلومرولونفریت.

تصفیه خون می تواند روشن کردن زباله های مختلف و مواد مضر در خون از جمله عوامل التهابی، کمپلکسهای ایمنی، کراتینین، اوره etc.By از بین بردن این مواد، می تواند یک محیط مساعد برای احیای بافت کلیه اختلال ایجاد کنید.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان مبتنی بر گیاهان بوده و مواد تشکیل دهنده طب عمده در شرایط بیماران herbs.Based است، انواع مختلف گیاهان در therapy.The مواد پزشکی فعال استفاده می شود می تواند توانایی خود شفا کلیه برای تحریک ترویج خود بازسازی ساختار اختلال کلیوی. بنابراین، آن را می توانید در مورد بهبود عملکرد کلیوی به ارمغان بیاورد. اگر کلیه ها بهتر می توانند به کار، دیالیز نه بیشتر نیاز خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.