آیا عسل خوب برای کودکان مبتلا به گلومرولونفریت

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا عسل خوب برای کودکان مبتلا به گلومرولونفریت

آیا عسل خوب برای کودکان مبتلا به گلومرولونفریت

هنگامی که فرزند شما تشخیص گلومرولونفریت، شما نیاز به ایجاد تغییر در خود و یا رژیم غذایی سالم diet.A خود، نقش مهمی را کاهش progression.Is بیماری عسل خوبی برای کودکان مبتلا به گلومرولونفریت ایفا می کند؟

به طور کلی، کودکان مبتلا به گلومرولونفریت است به مصرف عسل مگر اینکه آنها diabetics.Honey به بیماران پیشنهاد دلیل آن است که منبع خوبی از کالری است.

به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری های کلیوی، کودک شما نیاز به کالری بیشتر در هر روز برای علل زیر:

* این بیماران باید به دنبال یک کودک diet.The محدود ممکن است کالری کمتر به دلیل حذف برخی از مواد غذایی غذا خوردن.

* بی اشتهایی ممکن است به کاهش وزن منجر شود.

* کودک ممکن است کم وزن یا وزن از دست رفته به دلیل بیماری کلیوی.

اگر کودکان مبتلا به گلومرولونفریت مشکلات فوق، آنها می توانند کالری اضافی از عسل و سایر کربوهیدرات های ساده مانند قند، ژله، مربا، آب نبات سخت و شربت اضافه کنید. همچنین، مواد غذایی ترک چند مواد زائد در خون شما.

علاوه بر این، عسل همچنین مزایای زیر را برای کودکان مبتلا به گلومرولونفریت.

ضد باکتری، ضد قارچ: کودکان مبتلا به گلومرولونفریت مستعد ابتلا به عفونت هستند به دلیل استفاده طولانی مدت از استروئید و عسل agents.All سرکوب کننده سیستم ایمنی ضد باکتری است، زیرا زنبورها اضافه کردن یک آنزیم است که باعث می شود هیدروژن peroxide.It می تواند این خطر را کاهش می دهد عفونت می شود.

عسل شامل antioxidants.It می تواند مبارزه با آسیب سلول های کلیه کمک و دارای اثرات خاصی در حفاظت از کلیه ها و.

به طور منظم استفاده از عسل می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی است که عارضه گلومرولونفریت و سایر بیماری کلیوی را کاهش می دهد. به این دلیل است که عسل حاوی آنتی اکسیدان و فلاونوئیدها است.

-بهبود quality.Insomnia خواب یک اختلال شایع در گلومرولونفریت است. عسل می تواند بیماران را همواره حالت آرامش و دلی آرام داشته باشید و کمک به آنها را داشته باشد یک کیفیت خواب بهتر.

عسل یک گزینه غذایی خوبی برای کودکان مبتلا به گلومرولونفریت است. با این حال، اگر کودک شما مبتلا به دیابت یا کلسترول بالا، شما باید یک متخصص تغذیه قبل از استفاده از آن مشورت کنید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: گلومرولونفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.