دیالیز می تواند به علت کم شدن آب بدن

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دیالیز می تواند به علت کم شدن آب بدن

دیالیز می تواند به علت کم شدن آب بدن

دیالیز زندگی صرفه جویی در درمان زمانی که کلیه ها قادر به کار adequately.However، آن را به عنوان تنها می تواند بیش از 1/10 عملکرد یک کلیه سالم است، بیماران هنوز هیچ برخورد بسیاری از عوارض. کم شدن آب بدن ممکن است در برخی موارد رخ می دهد.

چگونه دست دادن آب بدن در حین دیالیز رخ می دهد؟

کلیه مرتبا در 24 ساعت کار می کنند برای فیلتر کردن خون و حذف مایعات اضافی از body.However شما است، بسیاری از بیماران همودیالیزی به درمان دیالیز برای حدود چهار ساعت سه بار در هفته، به طوری که بدن بر روی مایعات اضافی و مواد زائد در روزهای بین درمان نگه می دارد.

دیالیز می تواند کمک به بدن شما خلاص شدن از شر مایعات اضافی به شما بازگشت به وزن خشک weight.Dry شما وزن خود را بدون مایع اضافی که می سازد تا بین دیالیز treatments.However، اگر بیش از حد مایع است توسط دیالیز برداشته و وزن کلیه زیر می شود وزن خشک، کم آبی بدن occur.The به بیماران مبتلا به کم آبی بدن ممکن است علائم زیر را تجربه:

* تهوع

* ضربان قلب سریع

* بی قراری

* دهان خشک

* عطش

اگر شما وزن واقعی به دست آورد و وزن خشک خود را افزایش نمی درآمده است، مایع بیش از حد ممکن است در طول دیالیز حذف خواهند شد.

چگونه برای جلوگیری از دست دادن آب بدن در طول دیالیز؟

برای جلوگیری از دست دادن آب بدن در طول دیالیز، پزشک باید خشک وزن خود را ارزیابی هر سه تا شش months.If وزن بدن واقعی خود را به دست آورید، وزن خشک نیز باید تنظیم شود بود accordingly.You بهتر آماده مقیاس وزن و وزن خود را به طور منظم پس از دیالیز است انجام می شود. علاوه بر این، اگر شما تجربه ناراحتی های ذکر شده در بالا، شما باید ابتدا پیدا کردن در صورتی که مربوط به کم شدن آب بدن است.

در همین حال، بیماران تحت دیالیز نیز باید اقدامات احتیاطی در برابر افزایش gain.Fluid مایع اضافی را بین دو دیالیز رخ می دهد و آن را به طور عمده توسط مصرف مایع ایجاد می شود. اگر بیش از حد مایع می سازد تا بین دیالیز، آن است که سخت تر برای به دست آوردن پایین برای خشک افزایش weight.Fluid می تواند تعدادی از علائم از جمله ایجاد:

* فشار خون

* تنگی نفس

* مشکل قلب

* تورم

برای جلوگیری از افزایش مایع، بیماران باید نمک و غذاهای شور، اجتناب کنند. محدود کردن غذاهایی که حاوی مایع (توصیه می شود میزان مصرف مایعات روزانه برای افراد در دیالیز).

هر دو سود دست دادن آب بدن و مایع می تواند بسیاری از مشکلات می شود. بنابراین، نظارت بر وزن خشک و کنترل میزان مصرف مایعات روزانه برای بیماران تحت دیالیز بسیار مهم است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شدن ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.