درمان پریتونیت طی دیالیز صفاقی

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

درمان پریتونیت طی دیالیز صفاقی

درمان پریتونیت طی دیالیز صفاقی

در دیالیز پریتونیل باعث می شود بیماران بیشتر time.It آزاد است یک گزینه ارجح برای برخی از بیماران مبتلا به failure.However کلیه، بیماران باید برای مواجهه با هزاران عوارض، که در آن پریتونیت به معمولا occurs.How به درمان موثر پریتونیت در طول دیالیز صفاقی؟

پریتونیت

پریتونیت التهاب حفره شکم نشانه های lining.The و سیگنالها و علائم عمدتا شامل است:

درد شکم و یا حساسیت

مایع دیالیز ابری

خستگی

نفخ یا احساس پری در شکم

تب

از دست دادن اشتها

اسهال

تهوع و استفراغ

خروجی کم ادرار

پریتونیت در دیالیز صفاقی معمولا دارای یک علت عفونی، عمدتا به دلیل به باکتری یا عفونت fungus.Bacterial را رخ می دهد آلودگی در طول دیالیز صفاقی و عفونت های قارچی ممکن است پس از آن به استفاده از آنتی بیوتیک رخ دهد.

پریتونیت می تواند به مرگ حدود 16٪ از بیماران در صفاقی مورد جدی Dialysis.In کمک آن می توانید ساختار صفاق را تغییر دهید و بیماران به همودیالیز به swith.

درمان پریتونیت طی دیالیز صفاقی

برای درمان پریتونیت در دیالیز صفاقی، اولین قدم این است برای پیدا کردن آن causes.Obtaining فرهنگ درست میکروبیولوژیکی از پساب صفاقی به شناسایی مسئول و همچنین حساسیت آنتی بیوتیک لازم است.

پس از ارگانیسم شناخته شده است، آنتی بیوتیک باید برای درمان ارگانیسم خاص استفاده می شود. پاسخ بالینی مورد استفاده قرار گیرد برای هدایت درمان و تعیین طول therapy.If درمان محافظه کار به خوبی کار نمی کند، عمل جراحی است که اغلب لازم است برای حذف بافت های آلوده و جلوگیری از گسترش عفونت است.

علاوه بر این از پریتونیت، بیماران تحت دیالیز صفاقی اغلب بسیاری از complications.Because دیگر از این عوارض را تجربه، بیماران مشتاق به پیدا کردن یک درمان جایگزین برای dialysis.If ساختار کلیه اختلال را می توان دوباره بازسازی هستند، بهبود عملکرد کلیوی خواهد شد. اگر چنین است، بیماران خواهد بود قادر به درمان دیالیز کمتر و حتی از آن خلاص شوید.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: صفاقی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.