نفریت: مدیریت استفراغ مکرر پس از دیالیز

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت: مدیریت استفراغ مکرر پس از دیالیز

نفریت: مدیریت استفراغ مکرر پس از دیالیز

نفریت کلیه بیماری مشترک است که در آن کلیه ها گسترش التهاب آسیب دیده است. دیالیز ممکن است در بیماران مبتلا به نفریت استفاده می شود، به عنوان صدمه به کلیه ها توسعه. با این حال، استفراغ مکرر ممکن است مشکل دیگری پس از دیالیز برای بیماران مبتلا به نفریت شوند.

در اینجا برخی از علل شایع استفراغ مکرر بعد از دیالیز است.

بروز سندرم Diseqiulibrium دیالیز

سندرم عدم تعادل دیالیز، عوارض نادر اما جدی دیالیز، به خصوص همودیالیز است. علائم به سندرم diseqiulibrium دیالیز به طور گسترده ای مختلف از فردی به فرد است. با این حال، علائم شایع شامل سردرد، کما، بی قراری، تهوع، استفراغ، مرگ و غیره

فشار خون کم یا پایین

فشار خون پایین یکی دیگر از عوارض جانبی دیالیز است، که ممکن است به مسئول تهوع می باشد. بیماران مبتلا به نفریت پیشنهاد به استفاده از dialyser که دارای سیستم کنترل اولترافیلتراسیون برای کنترل مصرف نمک سدیم و آب را در اینترفاز دیالیز و تنظیم دوز داروهای ضد فشار خون. در غیر این صورت، خطر ابتلا به فشار خون پایین خواهد شد به تدریج افزایش یافته است.

چگونه به مقابله با استفراغ در بیماران مبتلا به نفریت؟

برای مقابله با استفراغ در نفریت، شما نیاز برای پیدا کردن علت ابتدا. علل مختلف طرح درمان های مختلف نیاز دارد. به عنوان علل ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت است، در نتیجه، شما در حال پیشنهاد با پزشک خود صحبت کنید و یا شما می توانید پیام خود را به kidneyask@hotmail.com ترک و ما بسیار خوشحالیم که به تجزیه و تحلیل برای شما.

دیالیز - بدون توجه به آن است که توسط سندرم دیالیز Diseqiulibrium و یا فشار خون پایین، هر دو از آنها مربوط به درمان ایجاد می شود. برای خلاص شدن از شر دیالیز و یا پیدا کردن راههای دیگری برای جایگزین دیالیز ممکن است این مشکل برای همیشه حل کنیم.

کارشناسان طب گیاهی چینی و Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، که می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه پیشنهاد شده است.

تا زمانی که عملکرد کلیه را بهبود بخشد تا بیش از 15 درصد، شما باید فرصتی برای جلوگیری از دیالیز.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.