علل و درمان فشار خون بالا در FSGS

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علل و درمان فشار خون بالا در FSGS

علل و درمان فشار خون بالا در FSGS

فشار خون بالا، یا فشار خون بالا، علامت بسیار شایع FSGS است. این صدمه می زند و کلیه ها و فشار بر قلب و بقیه گردش خون قرار می دهد. بدین ترتیب، فشار خون بالا باید با شور و نشاط درمان می شود.

چه عواملی باعث فشار خون بالا در FSGS؟

فشار خون اشاره دارد به نیروی خود را به خون در مقابل دیواره رگ های خونی به عنوان پمپ خون قلب خود را در سراسر بدن است. اگر این فشار می شود بیش از حد بالا، فشار خون بالا پیشرفت می کند. فشار خون بالا عوارض FSGS است.

همانطور که همه می دانیم، کلیه ها نقش مهمی در حفظ فشار خون خود را در محدوده سالم ایفا می کنند. کلیه ها آسیب دیده موفق به درستی تنظیم فشار خون. به عنوان یک نتیجه، افزایش فشار خون است. در این مورد، بیماری کلیه را بدتر خواهد شد و شما مشکلات قلبی داشته باشند.

چگونه برای درمان فشار خون بالا در FSGS؟

طرح درمان باید بر اساس وضعیت بیماری شما ساخته شده است. در همین حال، شما یک ترکیبی از تغییرات سبک زندگی نیاز دارند. در این راه، ما می توانیم بهترین اثر درمان را دریافت کنید.

* هدف فشار خون زیر 80/130. برای رسیدن به این هدف، شما ممکن است نیاز به بیش از یک نوع قرص فشار خون. این داروها ممکن است شامل موارد زیر باشد: مهارکننده ACE یا ARB، مدر، مسدود کننده های بتا و یا مسدود کننده های کانال کلسیم. مطمئن باشید که داروها را دقیقا همانطور که توسط پزشک شما تجویز می شوند.

* تغییرات اعمال شده در رژیم غذایی نیز مورد نیاز است. رژیم غذایی کم سدیم توصیه می شود. مصرف نمک باید بیش از 2،400 میلی گرم در هر روز باشد. علاوه بر این، کنترل میزان پروتئین، پتاسیم و فسفر که می خورید.

* ورزش در سطح متوسط ​​به مدت 30 دقیقه در روز در بیشتر روزهای هفته. ترک سیگار و کاهش در الکل.

به عنوان فشار خون را افزایش می دهد با توجه به آسیب عملکرد کلیوی، راه اساسی برای کاهش فشار خون بالا در FSGS به اتخاذ درمان برای جلوگیری از کاهش عملکرد کلیه و همچنین بهبود آن به تدریج. تا زمانی به عنوان بیماری های کلیه خود را ترمیم، فشار خون بالا می تواند به خوبی کنترل شده است. ایمونوتراپی فقط به چنین نوع از درمان جامع است. برای کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید خدمات آنلاین ما و یا مشورت ما ایمیل در kidneyservice@hotmail.com. بهترین آرزوها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.