پلاسما تبادل معکوس کردن روند بیماری های کبدی در نفریت لوپوس

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پلاسما تبادل معکوس کردن روند بیماری های کبدی در نفریت لوپوس

 

پلاسما تبادل معکوس کردن روند بیماری های کبدی در نفریت لوپوس

لوپوس یا SLE، به عنوان یک بیماری التهاب مزمن، که می تواند در گسترش سیستم کل بدن و اندامهای مختلف شناخته شده است. این می تواند کلیه ها تاثیر می گذارد و باعث نفریت لوپوس می باشد. بیماری کبدی یک عارضه شایع لوپوس است. تعویض پلاسما، پاکسازی خون درمان که می تواند کمک به معکوس بیماری کبدی در نفریت لوپوس با از بین بردن پلاسما آلوده و اضافه کردن عناصر مورد نیاز در درمان نارسایی کبد است.

تبادل پلاسما

تبادل پلاسما استفاده می شود برای حذف محصولات بزرگ به اندازه زباله و الکترولیت بیش از حد در خون است. این کار شبیه به دیالیز، که به فیلتر کردن خون که از طریق کلیه ها در شرایط عادی عبور می کند. در طول کار ارز پلاسما، پلاسما ارز رانندگی از عوامل پاتوژن و پلاسما آسیب دیده، ضمن این مجموعه از مواد مفید و ضروری به خون، تا که به سالم نگه داشتن خون.

تبادل پلاسما و کبد در نفریت لوپوس

تعویض پلاسما می تواند حذف سموم در اندازه بزرگ همانطور که در بالا ذکر شد، که شامل آنتی بادی DNA است - آن است که عامل اصلی بیماری زا برای لوپوس است. به عنوان یک نتیجه، آن مقدار لوپوس در خون، کمک خواهد کرد که به کاهش آسیب به کلیه ها و دیگر ارگان های را کاهش می دهد. وقتی لوپوس از خون برداشته شود، نفریت لوپوس پیشرفت را متوقف و یا به آرامی پیشرفت.

علاوه بر این، تعویض پلاسما می تواند کمک به اضافه کردن پلاسمای تازه منجمد شده و عرضه پلاسمای تازه منجمد شده به خون نفریت لوپوس. در ضمن، آن را نیز قرار می دهد عناصر لازم باشد، به عنوان عامل انعقاد خون، در خون بیماران. عامل انعقاد خون نقش مهمی در بازگرداندن هر دو صدمه به کلیه ها و نارسایی کبدی.

با توجه به گزارش جدید، تبادل پلاسما کمک می کند تا کنترل pneumorrhagia و در 90٪ موارد. پس از درمان، التهاب در ریه را می توان کاهش می یابد و عملکرد ریه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است. این است که چرا pneumorrhagia نشانه ارز پلاسما می شود.

علاوه بر این، تعویض پلاسما نیز کمک می کند stablize وضعیت کلیه و بهبود عملکرد کلیه. و حتی آن را ارائه می دهد فرصتی برای نفریت لوپوس به خلاص شدن از شر کردن دیالیز است.

اگر شما می خواهید بدانید که آیا شرایط شما می تواند توسط ارز پلاسما درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید. و ما بسیار خوشحالیم که برای حضور به شما ظرف مدت 2 روز کسب و کار.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.