چگونه می توان دیابت را کاهش سطح کراتینین بالا

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه می توان دیابت را کاهش سطح کراتینین بالا

 

چگونه می توان دیابت را کاهش سطح کراتینین بالا

دیابت شایع ترین علت بیماری کلیوی در سراسر جهان است. با بدتر شدن عملکرد کلیه بیمار، سطح کراتینین او خواهد شد به تدریج بالا رفتن. سپس، چگونه می تواند کاهش سطح کراتینین بالا با دیابت؟

رابطه بین دیابت و کراتینین بالا

رابطه ای که بین دیابت و افزایش سطح کراتینین وجود دارد وجود دارد. به طور کلی، این وضعیت زمانی رخ میدهد که دیابت وجود دارد برای یک مدت طولانی و کنترل نشده است. این بیماری به نام نفروپاتی دیابتی به معنای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است.

در ابتدا، این بیماری را به عنوان از دست دادن پروتئین در ادرار، اما با پیشرفت آسیب کلیه، سطح کراتینین افزایش می شود. بدون درمان به موقع به عقب آسیب، نارسایی کلیه خواهد بود در نتیجه این بیماران نیاز به دیالیز و پیوند کلیه.

چگونه می توان کاهش سطح کراتینین بالا من مبتلا به دیابت است؟

به منظور کم کردن سرعت و یا حتی جلوگیری از وخامت بیشتر عملکرد کلیوی، مراحل زیر می تواند مفید باشد:

1. دارای کنترل بی عیب و نقص از سطح قند خون (HbA1c به <7٪). اجتناب از مصرف دارو است که برای دیابت با بیماری کلیوی خوب نیست. شما می توانید با diabetologist خود را در مورد این موضوع مشورت کنید.

2. فشار خون باید به سطح 75/120 میلی متر جیوه کنترل می شود. مهارکننده های ACE یا ARBs را می توان به اگر 24H دفع آلبومین ادرار خود را بالا گرفته شده است، چرا که این داروها می توانند به کم کردن سرعت زوال عملکرد کلیه در دیابتی کمک کند. بدون داروهای خود و بدون مصرف دارو با اثرات ناشناخته.

3. یک متخصص تغذیه در مورد رژیم غذایی مناسب برای وضعیت خاص خود مشورت کنید. آیا بیش از حد نمک و پروتئین 0.6-0.8g در هر روز پیشنهاد شده است.

اقدامات فوق می تواند کنترل سطح کراتینین بالا کمک کند. با این حال، علت ریشه ای است که با توجه به عملکرد کلیه آسیب دیده است. بنابراین، روش بسیار مهم است درمان زود هنگام صدمه به کلیه ها به عقب به طوری که برای کاهش کراتینین بالا اساسا.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.