ممکن است یک بیمار پیوند کلیه داشتن رابطه جنسی

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

ممکن است یک بیمار پیوند کلیه داشتن رابطه جنسی

 

ممکن است یک بیمار پیوند کلیه داشتن رابطه جنسی

پس از پیوند کلیه، بیمار پیشنهاد شده است به دنبال یک زندگی سالم و اجتناب از محرک های است که ممکن است به کلیه ها آسیب برساند. آیا آن را خوب است برای یک بیمار پس از پیوند به داشتن رابطه جنسی؟

جواب این است: 'بله'. با این حال، مقاربت جنسی باید اجتناب شود تا برش شکم به طور کامل شفا. این ممکن است 4-6 هفته طول بکشد. اگر سطح کراتینین سرم یکی از کمتر از 2mg/dl است و او در حداقل مقدار از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی است رد در 6 ماه گذشته و یا حال، بیمار باید هیچ مشکلی با رابطه جنسی داشته باشد.

نارسایی کلیه تمایلات جنسی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. پیوند کلیه می تواند برخی از جنبه های عملکرد جنسی را بهبود بخشد. خستگی مزمن باید کاهش مییابند و زندگی جنسی را لذت بخش تر. به طور معمول، مردان مشکلات کمتری در به دست آوردن و حفظ نعوظ داشته باشد. یک زن ممکن است چرخه قاعدگی را از سر گرفته و بارداری است که اغلب ممکن است.

با این حال، برخی از چیزهایی که ممکن است پس از پیوند کلیه بهتر نیست:

1) بیمار ممکن است نیاز به داروهای ضد فشار خون که ممکن است عملکرد جنسی آنها تاثیر می گذارد. شما می توانید با پزشک خود برای تغییر داروها به حداقل رساندن و یا از بین بردن عوارض جانبی که فعالیت جنسی شما تاثیر می گذارد، در حالی که کنترل سطح فشار خون صحبت کنید؛

2) داروهای ضد رد می توانند عوارض جانبی خاص مانند چهره ماه '، آکنه، کبودی، و / یا افزایش موی بدن می شود. اگر فرد احساس می کند کمتر جذاب به دلیل این تغییرات، او ممکن است احساس کمتر علاقه مند در رابطه جنسی است. با پزشک خود در مورد چگونگی به کاهش عوارض جانبی صحبت کنید.

این معمول است برای بیمارانی که پیوند کلیه برای از سرگیری زندگی عادی تر، از جمله زندگی جنسی، به عنوان آنها را بهبود می یابند. در صورتی که هنوز هم وجود دارد هر گونه سوال در مورد زندگی پس از پیوند، احساس است است به مشورت ما یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: جنسی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.