آیا می توانم دیالیز توقف نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم دیالیز توقف نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه

 

آیا می توانم دیالیز توقف نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه

آیا دیالیز جلوگیری از نفروپاتی IgA توسعه به نارسایی کلیه؟ واقعا دیالیز به بیماران به حذف مواد سمی از خون کمک می کند. با این حال، برای جلوگیری از نارسایی کلیه توسط دیالیز به خودی خود دشوار است. برای جلوگیری از نارسایی کلیه است، شما نیاز به ترکیب با درمان های دیگر. اگر شما علاقه، شما می توانید شرایط پزشکی شما را به kidneyservice@hotmail.com ترک، به طرح درمان های شخصی برای پیشگیری از نارسایی کلیه است.

دیالیز

دیالیز مترقی درمان جایگزینی کلیه مواد شیمیایی است که می تواند کمک به حذف مواد سمی از خون و کاهش علائم بیماری کلیه است.

با این حال، آن را تنها مقابله با سموم به اندازه کوچک، مانند کراتینین و اوره و غیره، برای وسط اندازه و بزرگ به اندازه سموم، دیالیز می تواند اثرات را ندارد. بدین ترتیب، برای جلوگیری از نارسایی کلیه، ما نیاز به درمان های دیگر برای حذف این مواد زائد است.

تصفیه خون

خبر خوب این است که یک گروه از درمان به نام تصفیه خون، که به پاک کردن بیش از 90 نوع از مواد زائد در خون کمک می کند وجود دارد. شما می توانید گزارش های داخلی خود را به kidneyask@hotmail.com ترک و دریافت لیست تصفیه خون بر اساس شرایط خود را.

تصفیه خون شامل زیر تمیز کردن خون درمان: همودیالیز، hemoperfusion، hemofiltration، تبادل پلاسما، ایمنی جذب، CRRT. شما بسیاری از نیاز یکی یا بیشتر از درمان های ذکر شده، اگر شما پیشرفته نفروپاتی IgA نداشتند.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی

به فقط removement سموم کافی نیست. شما باید بدانید که آسیب کلیدی اساسی در کلیه. اگر کلیه ها نمی توانند بهتر کار می کنند، آسیب کلیه منجر به نارسایی کلیه خواهد شد دیر یا زود.

پزشکی Osmotherapy میکرو چینی طراحی شده است برای حل این مشکل. این می تواند کمک به ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه. زمانی که کلیه های آسیب دیده می تواند معکوس شود، شما می توانید انتظار می رود برای جلوگیری از نارسایی کلیه است.

تمیز کردن خون باعث می شود پایه و اساس کلیه های آسیب دیده به درمان خود است. طب گیاهی چینی کمک می کند تا در بهبود تعمیر کلیه. بر اساس شرایط شما، پزشک شما کمک خواهد کرد که پیدا کردن که درمان لازم را برای شما خواهد بود - تنها گیاهان چینی و یا تمیز کردن خون، یا شاید هر دوی آنها. شما همچنین می توانید پاسخ از کارشناسان ما با ترک کلمات خود را در زیر دریافت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.