کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با درمان کراتینین بالا "خون"

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با درمان کراتینین بالا "خون"

 

کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس با درمان کراتینین بالا "خون"

امروزه، درمان خون یک روند جدید از درمان نفریت لوپوس می شود. هر دو کاهش کراتینین بالا و تعمیر صدمه به کلیه ها را کنار گذاشته خواهد شد، در حال حاضر ما تاکید از درمان خون برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس.

خون آلوده ناشی از دلایل مختلف می تواند به هر گوشه ای از بدن جریان، به آن صدمه می زند که در آن می رود. اگر ما می خواهیم به درمان نفریت لوپوس، یک محیط داخلی تمیز باید ایجاد می شود، پس از آن ما باید از درمان خون شروع می شود. چه نوع از مشکلات در مورد خون بیماران مبتلا به نفریت لوپوس؟

لوپوس در خون

نفریت لوپوس یک عارضه به طور معمول از لوپوس، یک بیماری خود ایمنی است که در آن حملات سیستم ایمنی بدن سلول ها و ارگان های بدن است. لوپوس در خون می تواند نه تنها از آسیب کلیه، قلب، کبد، پوست، مفاصل، مغز، و غیره وجود ندارد داروهای غربی و داروهای گیاهی چینی می تواند لوپوس در خون از بین بردن. اما تبادل پلاسما، یک نوع از تکنیک های تصفیه خون اثر آشکار با حذف لوپوس در خون.

مختلف از مواد سمی در خون

سموم در خون و صدمه به کلیه ها می تواند هر یک از دیگر تاثیر می گذارد. انواع سموم ها در خون باید توسط معاینات دقیق، و سپس روش تصفیه خون مربوطه استفاده خواهد شد برای از بین بردن این مواد سمی شناسایی شده است. دیالیز است که معمولا مورد استفاده برای تمیز کردن خون در بالینی، با این حال، می توان آن را تنها کمک به نفریت لوپوس و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی از بین بردن کراتینین، BUN، اسید اوریک و دیگر مواد مولکولی کوچک. هنگامی که برخی از مواد مولکولی متوسط ​​و سموم ابر مولکول ها در خون وجود دارد، دیالیز قادر به مقابله با است.

کمبود عناصر معتبر در خون

با توجه به شرایط از اجزای خون، وضعیت آسیب مکانیزم انعقاد خون و عملکرد خونساز، عناصر معتبر باید عرضه شود بلافاصله به سیستم خونساز انعقادی غیر طبیعی و عادی تبدیل شده، که می تواند شرایط را برای خود ترمیم سلول های خونی ایجاد شده است. پس از سیستم طبیعی hemopoietic است تبدیل شده، خون جریان می یابد که از طریق کلیه ها تمیز می شوند، به تدریج بهبود عملکرد کلیه خواهد شد.

چقدر شرط از خون خود را می دانید؟ اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان برای خون و نفریت لوپوس، شما می توانید به ما یک پیام را ترک کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.