چرا مردم همیشه می خواهند درمان کراتینین بالا

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چرا مردم همیشه می خواهند درمان کراتینین بالا

چرا مردم همیشه می خواهند درمان کراتینین بالا

"من نمی توانند درک کنند که چرا مردم همیشه می خواهند درمان کراتینین بالا، در هنگام مشورت با من، بسیاری از آنها بخواهید که چگونه برای کاهش کراتینین بالا، تنها اقلیتی از آنها بپرسید که چگونه برای درمان بیماری ها و صرفه جویی در کلیه خود را." متخصص در بیماری کلیوی از چین می گوید.

سطح کراتینین بالا به نظر می رسد بسیار معمول است برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی. مهم نیست که چه نوع از بیماری کلیوی رنج می برند، اگر وضعیت به خوبی کنترل نمی شود، با آسیب کلیوی تبدیل شدن به عملکرد بیشتر و شدید تر و بیشتر و بیشتر کلیه از دست داده، سطح کراتینین بالا ظاهر خواهد شد. از آنجا که کلیه ما را بسیار قوی توانایی جبرانی، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که حدود 40-50٪ از عملکرد کلیه از بین رفته است. بنابراین، سطوح کراتینین بار بالا اتفاق می افتد، مردم باید بدانند که شرایط آنها شدید شده اند و درمان فوری مورد نیاز است.

اگر افراد مبتلا به بیماری کلیوی می تواند با یک درمان واقعی است که با هدف صرفه جویی در کلیه ها، با ادامه از دست دادن عملکرد کلیه نمی تواند درمان شود، سطح کراتینین تبدیل خواهد شد و بالاتر، در نهایت آنها را به تجربه دیالیز یا پیوند کلیه برای حفظ جان خود را از دریافت. اما واقعیت این است که هیچ کس می خواهد به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه است.

پس من تلاشم به اجازه دهید بیماران مبتلا به بیماری کلیوی با سطح کراتینین بالا می دانند که علت ریشه سطح کراتینین بالا و درمان کراتینین بالا است نباید آنچه که آنها سعی می کنند خود را برای پیدا کردن، اما یکی از اهداف در صرفه جویی در کلیه خود را.

در چین، پیوند کلیه خواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است. است که به دلیل استفاده از داروهای گیاهی چینی با هدف صرفه جویی در کلیه ها با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه،. در حال حاضر بیماران بیشتر و بیشتر خارجی دریافت می کنید مزایای استفاده از این درمان طبیعی است. تا زمانی که کلیه دست آوردن مجدد سلامت، سطح کراتینین بالا به طور طبیعی به سطح نرمال می آیند.

دفعه بعد، هنگامی که در حال مشورت، من می خواهم به شنیدن آنچه بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می خواهم درمان است که صرفه جویی در کلیه ها، به جای درمان کراتینین بالا کمک می کند این است که.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کراتینین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.