چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کاهش پروتئین در ادرار

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کاهش پروتئین در ادرار

 

 
چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کاهش پروتئین در ادرار

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کاهش پروتئین در ادرار؟ ما به پروتئین در پروتئینوری ادرار. بدون شک پروتئین در ادرار می تواند پیش آگهی بیماری و سرعت بخشیدن به پیشرفت بیماری را تحت تاثیر قرار. انتظار می رود اطلاعات زیر را برای مقابله با این مسئله است.

چگونه نفریت لوپوس باعث می شود پروتئین در ادرار؟

نفریت لوپوس کلیه التهاب ناشی از لوپوس یا SLE است. تا 60 درصد از افراد مبتلا به لوپوس مبتلا به نفریت لوپوس، که می تواند منجر به بیماری های قابل توجه و حتی مرگ شود تشخیص داده می شود. علاوه به کلیه ها، لوپوس نیز می تواند پوست، مفاصل، قلب، کبد، مغز، و غیره لوپوس ممکن است بخش های مختلف کلیه آسیب می رساند و منجر به سندرم نفروتیک، نفریت بینابینی و GN غشایی صدمه بزند. این دستگاه به سرعت ممکن است به نارسایی کلیه را بدتر کند. از آنجا که از گلومرول آسیب دیده است و عملکرد کلیه مختل شده است، پروتئین به ادرار منتشر خواهد شد، پروتئینوری به نظر می رسد.

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به نفریت لوپوس کاهش پروتئین در ادرار؟

در بالینی، داروهایی مانند مهارکننده های ACE و ARBs هستند که به آن گاهی تجویز می شوند به کاهش پروتئین در ادرار را تا حدودی نیز کم پروتئین رژیم غذایی لازم و مهم است. اما از اطلاعات ذکر شده در بالا، بیماران مبتلا به نفریت لوپوس مبتلا به پروتئینوری باید بدانند که علت ریشه پروتئینوری است. بله، صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه ها است.

کارآمد ترین راه برای کاهش پروتئین در ادرار برای نفریت لوپوس و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است برای تعمیر آسیب گلومرولی و بهبود عملکرد کلیه. تنها از طریق این، نفریت لوپوس می توان جلوگیری کرد در حال توسعه از نارسایی مزمن کلیه، که است که می گویند، دیالیز و پیوند کلیه می تواند اجتناب شود. در چین، استفاده از داروهای گیاهی چینی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس. گون membranaceus است که معمولا مورد استفاده برای از بین بردن پروتئین و تنظیم سیستم ایمنی بدن است. با این حال، این است که هدف نهایی نیست. با توجه به شرایط خاص بیمار، برخی از داروهای خاص خواهد شد توسط کارشناسان انتخاب شده برای تعمیر آسیب کلیه و به تدریج بهبود عملکرد کلیه از طریق گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب و ارائه تغذیه کلیه ها آسیب دیده است. پروتئین در ادرار خواهد شد به طور طبیعی با بهبود عملکرد کلیه کاهش می یابد. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، صرفه جویی در کلیه خود را کلیدی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پروتئین ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.