دیالیز تاثیر می گذارد به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

دیالیز تاثیر می گذارد به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

 

دیالیز تاثیر می گذارد به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک

چه دیالیز به سندرم نفروتیک در کودکان تاثیر می گذارد؟ درست است که دیالیز واقعا می تواند باعث برخی از عوارض، و بدون شک پدر و مادر از کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک قلب ندارد برای دیدن فرزند خود را به انجام دیالیز، اما گاهی اوقات دیالیز باید مورد استفاده قرار گیرد.

رایج ترین نوع سندرم نفروتیک در کودکان است بیماری با تغییرات ناچیز نامیده می شود. به طور کلی، این نوع از بیماری به ندرت به نارسایی کلیه ایجاد می کنند، به طوری که کودکان مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز امکان کمتری برای تجربه دیالیز. با این حال، بسیاری از انواع دیگر از سندرم نفروتیک، مانند FSGS، گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال، نفروپاتی غشایی وجود دارد. این موارد به آسانی قابل درمان نیست، که خطر ابتلا به نارسایی کلیه را افزایش می دهد.

هنگامی که کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک شروع به رنج می برند برخی از نشانه های آشکار مانند ادم شدید، از دست دادن اشتها، تهوع، استفراغ، تنفس دشوار، و غیره، لازم است به دیالیز است. با این حال، برخی بیماران دیالیزی عوارض ناشی از دیالیز مانند اختلالات بینایی، میگرن، فشار خون پایین، نور تکان و لرزش بال و لکه شکایت، اثر ضربان دار در چشم ها و گاهی اوقات لثه، تهوع و استفراغ و غیره. حتی اگر کودک شما مبتلا به سندرم نفروتیک این عوارض دیالیز را تجربه، شما باید بدانید که دیالیز یک روش طولانی مدت نیست. آن است که قادر به درمان هر گونه بیماری کلیوی، بیماران کاهش برون ده ادرار پس از یک دوره از زمان تحت درمان با دیالیز، که نشان می دهد از دست دادن ادامه عملکرد کلیه را پیدا کنید. هنگامی که تقریبا همه از عملکرد کلیه از دست داده است، پیوند کلیه تبدیل خواهد شد آخرین انتخاب. اما موارد FSGS میزان عود بالا است که می تواند به 50٪ برسد.

اگر کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک که در دیالیز هستند هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، کارشناسان توصیه پدر و مادر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان طبیعی است که معمولا در چین استفاده می شود یاد بگیرند. این درمان با هدف صرفه جویی در کلیه خود را از طریق یک سری از توابع دیالیز و داروهای غربی قادر به دستیابی است. در اینجا ما امیدواریم که کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند به جلوگیری از خلاص شدن از شر دیالیز و یا، آینده ای روشن در انتظار برای آنها وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروتیک,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.