آیا کلیه بیوپسی خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان است

پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا کلیه بیوپسی خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان است

 

آیا کلیه بیوپسی خوب برای سندرم نفروتیک در کودکان است

بیوپسی کلیه آزمون که با استفاده از یک قطعه کوچک از کلیه کودک خود را به شکل از شرایط پزشکی، در موارد بسیاری از بیماری های کلیه، از جمله سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA، FSGS و غیره است

بیوپسی کلیه

نمونهبرداری از کلیه یک روش پزشکی است که در آن یک قطعه کوچکی از کلیه از بدن برای معاینه برداشته شده است، معمولا در زیر میکروسکوپ. بیوپسی کلیه معمولا می تواند با یک سوزن نازک، نه یک عمل جراحی به پایان رسید.

هنگامی که وضعیت پزشکی فرزندان خود پیچیده است، بیوپسی کلیه ممکن است برای پیدا کردن چه نوع از سندرم نفروتیک فرزند شما است. هنگامی که فرزند شما مشکوک مبتلا به سندرم نفروتیک را تحت تاثیر قرار، اما پزشک شما می تواند به تشخیص نهایی را ندارد. و نمونهبرداری از کلیه، تبدیل خواهد شد به انتخاب در برخی از کشورها.

با این حال، حتی اگر بیوپسی کلیه می تواند پزشک خود را برای پیدا کردن جزئیات بیشتر در مورد فرزند شما کمک کند، آن پیشنهاد نشده است، با توجه به اثرات جانبی مختلف آن.

بر اثر عوارض جانبی از بیوپسی کلیه

هیچ روش کاملا عاری از خطر است، بنابراین آیا بیوپسی کلیه.

- خونریزی به کلیه.

- پنوموتوراکس (فروریخته ریه)

- خونریزی داخل عضلات، که می تواند باعث درد شود

- عفونت پوست در محل بیوپسی

- سوزن یک رگ خونی بزرگ، که ممکن است تزریق خون، آنژیوگرافی کلیوی و آمبولیزاسیون، یا نیاز به جراحی. این بسیار نادر است.

هنگامی که فرزند شما هر گونه علائم از عوارض ذکر شده را نشان می دهد، به شما پیشنهاد به پزشک یا 911 در اسرع وقت تماس بگیرید. علائم ممکن است شامل شوک، تنفس دشوار، درد شدید قفسه سینه یا درد شکم.

آزمون جایگزینی برای بیوپسی کلیه

هنگامی که شما را به نمونهبرداری از کلیه، ممکن است یک زمان سخت را برای شما تصمیم می گیرید. شما می توانید کودک خود را در معرض خطر نیست، اما شما باید برای کمک به او و یا او را به پیدا کردن تشخیص، و همچنین به عنوان طرح درمان. چه کاری می توانید انجام دهید؟

گزینه های جایگزین برای بیوپسی کلیه، که باعث می شود هیچ قرار دادن و عمل جراحی به شرح زیر وجود دارد:

- ادرار خونی تشخیص موقعیت

- کلیه تست خسارت

- سموم در آزمایش خون

- تست های مکمل

- زیر مجموعه های لنفوسیت تست

بر اساس شرایط خود فرزند خود، او ممکن است یک یا تعداد بیشتری از این آزمون نیاز دارند. اگر شما علاقه، شما می توانید پیام زیر ترک و دریافت لیست آزمایشاتی که برای فرزند شما! ای کاش کودک شما یک زندگی سالم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: است,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.