پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کاهش 4.6 سطح کراتینین در FSGS

 

کاهش 4.6 سطح کراتینین در FSGS

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به FSGS پایین سطح کراتینین 4.6؟ سطح کراتینین 4.6 می تواند بیماران FSGS که به این وضعیت در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که چنین مرحله است که وضعیت به احتمال زیاد متوقف شود بگویید.

اگر مایل به سطح کراتینین کمتر 4.6، مردم باید چیزی در مورد خود و علت ایجاد کراتینین بالا FSGS می دانم. FSGS (اسکلروز گلومرولی فوکال سگمنتال) یک بیماری واحد، اما یک الگوی صدمه به کلیه ها است. این یکی از شایع ترین علل سندرم نفروتیک، به خصوص در کودکان و نوجوانان است. اگر این بیماری به خوبی کنترل نشده است، می تواند نارسایی کلیه که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه شوند. با از دست دادن عملکرد کلیه، سطح کراتینین بالا و دیگر نشانه های آشکار FSGS اتفاق می افتد.

در موارد عادی، کلیه های سالم حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن، باعث سطح کراتینین در یک محدوده ثابت باشد. هنگامی که کلیه ها آسیب دیده است، کلیه ها را نمی خواهد کار به طور معمول و به درستی، کراتینین و سایر مواد سمی در خون، پس از آن سطح کراتینین بالا و دیگر شاخص های غیر طبیعی به نظر می رسد. بنابراین سطح کراتینین 4.6 صدمه به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیه ها، که باید توسط FSGS و دیگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی شناخته شده است ایجاد می شود. کارآمد ترین برای درمان سطح کراتینین 4.6 باید در ترمیم آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه، هدف، هر چند برخی از داروهای خاص و رژیم غذایی کم پروتئین می تواند به کنترل سطح کراتینین تا حدی کمک کند.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای بیماران مبتلا به FSGS توصیه می شود، چرا که هدف نهایی آن است که برای بهبود عملکرد کلیه است. در آن صورت، دیالیز و پیوند کلیه می تواند به طور موثر جلوگیری می شود. این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی که از طبیعت می آیند، بنابراین بیماران مبتلا به FSGS لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. هنگام گرفتن این درمان، بیماران مبتلا به FSGS نیاز به دروغ روی تخت، دو کیسه پر از داروهای گیاهی چینی تحت کمر از بیماران مبتلا به FSGS، قرار داده و با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال به طور مستقیم می تواند بر روی کلیه ها عمل می کنند.

هنگامی که عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود، نه تنها سطح کراتینین 4.6 را به سطح طبیعی دوباره، همچنین سایر علائم FSGS می تواند به طور موثر برطرف. البته مهم ترین چیز این است که کلیه خود را نجات داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.