سندرم نفروتیک با از دست دادن پروتئین شدید و تورم

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

سندرم نفروتیک با از دست دادن پروتئین شدید و تورم

 

سندرم نفروتیک با از دست دادن پروتئین شدید و تورم

س: من مبتلا به سندرم نفروتیک رنج می برند و من یک مرد 57 ساله هستم و تشخیص حدود چهار سال پیش بسیار فوم فوم. من هم از تورم رنج می برند. به اعتقاد من بیش از 3 گرم در روز. من فشار خون بالا برای سالهای زیادی. دوست من بیوپسی کلیه با من سخن می گوید، یک انتخاب خوب برای من در آن است؟ می تواند به شما به من کمک کند؟

A: شما اشاره کردید که شما باید نشت پروتئین بیش از روزمره 3G، آن است که واقعا جدی است.

تورم دارای رابطه با نشتی پروتئین، بنابراین کنترل پروتئین موجود در ادرار یک نکته مهم در حال حاضر.

شما در مورد بیوپسی گفته شد، من را نشان می دهد که شما انجام این کار، آن را نیز بر عملکرد کلیه تاثیر می گذارد.

از آنجا که شما دارای فشار خون بالا چند سال پیش و فشار خون بالا به خوبی کنترل نشده است، من فکر می کنم آن است که علت اصلی بیماری کلیوی را.

فشار خون بالا می تواند پرفیوژن خون در کلیه را افزایش می دهد، با این حال، کلیه های ما یک تابع خود سازگاری بسیار ویژه. این است که می تواند سرخرگ آوران کوچک برای کاهش پرفیوژن خون. کلیه ها، پاک کردن خون، و این فیلتراسیون می تواند تنها تحت فشار خاص انجام شده است. در حال حاضر برای حفظ این فشار، سرخرگ وابران نیز می تواند کوچک.

در مدت زمان کوتاهی، آن را نمی خواهد باعث اختلال واضح است، با این حال، پس از 5years بعد، توبولار کلیوی می تواند مشکل را داشته باشند، با توجه به تامین کوتاه مدت از خون، تبدیل شدن آنها به کوچک شدن. لوله و بافتی کلیه ساختار اصلی کلیه، بنابراین، زمانی که آنها به آتروفی شروع، کل کلیه کوچک.

علاوه بر این، فشار خون بالا می تواند رگ های خونی را مختل و باعث واکنش ایمنی غیر طبیعی بیش از وجود دارد. در این مورد، مجتمع عظیم ایمنی را می توان تولید شده و سپرده در کلیه، ایجاد اختلال بیشتر برای فیلتراسیون غشاء و دیگر سلول های عملکردی، به همین دلیل است که برخی از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، پروتئین، کراتینین بالا، PTH بالا، RBP، HCY، IL-6، هماچوری، خارش پوست، تورم، هموگلوبین کم و غیره.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شدید ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.