زنان مبتلا به سندرم نفروتیک دریافت باردار

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

زنان مبتلا به سندرم نفروتیک دریافت باردار

 

زنان مبتلا به سندرم نفروتیک دریافت باردار

آیا زنان مبتلا به سندرم نفروتیک حامله؟ تبدیل شدن به یک مادر آرزو برای نزدیک زن است، با این حال، یک بار سندرم نفروتیک تشخیص داده، او را در مورد مراقبت از چنین یک سوال. خب، ما باید به زنان می گویند مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند حامله دریافت کنید.

اما زنان مبتلا به سندرم نفروتیک مقدار زیادی تجربه پروتئینوری، پیشنهاد می شود برای به دست آوردن باردار. است که به دلیل بارداری می تواند پلاسما آلبومین را کاهش می دهد و منجر به بروز ادم شدید و فشار خون بالا. همه این شرایط به احتمال زیاد به علت نارسایی قلبی است. چه تر است، زنان مبتلا به سندرم نفروتیک مناسب برای باردار شدن آنها برخی از شرایط بیماری ناپایدار، این است که به دلیل حاملگی است به احتمال زیاد نه تنها به بدتر شدن بیماری اثرات مضر به هر دو مادر و نوزاد نیز به ارمغان بیاورد.

اگر زنان مبتلا به سندرم نفروتیک می تواند شرایط خود را به خوبی کنترل، بدون علائم واضح و عملکرد کلیه زیادی باقی مانده است، و سپس به طور کلی وجود دارد، آنها می توانند بارداری شروع کنید. اگر مایل به تولد نوزاد سالم، کارشناسان نشان می دهد زنان مبتلا به سندرم نفروتیک به درمان این بیماری با خیال راحت. در بالینی، استروئیدها معمولا به درمان سندرم نفروتیک، و همچنین به عنوان ACEI، می روند، ARBs، و غیره بیماران باید به نگرانی در مورد عوارض جانبی ناشی از استروئیدها، مانند فشار خون بالا، صورت ماه، مشکلات بینایی و غیره استفاده می شود. نگاهی به بهره وری و ایمنی به حساب، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی برای افراد مبتلا به سندرم نفروتیک توصیه می شود.

این درمان بر اساس داروهای گیاهی چینی که از طبیعت می آیند، بنابراین زنان مبتلا به سندرم نفروتیک لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. هدف از Osmotherapy طب میکرو چینی برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه را می توان به تدریج افزایش یافته است، علائم و عوارض سندرم نفروتیک خواهد شد به طور موثر و بدون خطر رها شوند.

اگر زنان مبتلا به سندرم نفروتیک تصمیم به باردار شدن، پس از آن که آنها پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، و ما امیدواریم که آنها می توانند به تولد نوزاد سالم و زیبا بدهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: باردار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.