آیا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی میگو خوردن

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی میگو خوردن

 

آیا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی میگو خوردن

میگو یک نوع از غذاهای دریایی خوشمزه است و همچنین دارای خواص درمانی بسیاری است. با این حال، می تواند بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خوردن میگو؟

که آیا این بیماران می توانند خوردن میگو از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بیماران مبتلا به نفریت پورپورا باید جلوگیری از خوردن shrimp.This است است، زیرا غذاهای دریایی حساسیت زا مشترک است که می تواند موجب شعله ور شدن بیماری شود.

در موارد دیگری از بیماری کلیوی، بیماران ممنوع است به خوردن میگو، اما آنها باید حفظ consumption.Shrimp متوسط ​​و دیگر غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا است که گزینه پروتئین خوبی برای نفر با Disease.However کلیه ها هستند، این غذاهای دریایی می توانید پاسخ التهابی در کلیه را تشدید و ممکن است عملکرد کلیه را بدتر. اگر بیماران در مرحله بهبود از نفریت، آن را یک انتخاب عاقلانه برای حفظ مصرف متوسط ​​shrimp.It است می تواند کمک به بهبود وضعیت تغذیه بیماران است.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD)، مصرف روزانه پروتئین توصیه می شود بستگی به درجه صدمه به کلیه ها و شدت proteinuria.If در این بیماران عملکرد کلیه را کاهش می یابد، توصیه می شود مصرف پروتئین روزانه 0.6 تا 0.8 گرم / کیلوگرم در وزن بدن است. در این مورد، میگو یک منبع خوبی از پروتئین برای این بیماران است. اگر بیماران با عملکرد کاهش یافته است کلیوی رنج می برند، آنها باید مصرف پروتئین و مصرف میگو نسبتا محدود می کند.

یک رژیم غذایی سالم برای بیماری کلیوی می تواند پیشرفت بیماری را آهسته و بهبود سلامت کلی condition.Apart از کنترل مصرف پروتئین، بیماران همچنین باید از اصول زیر در رژیم غذایی را دنبال کنید.

بیماران بهتر است از الکل پرهیز کنید drinking.As ممکن است فشار خون را بالا می برد، تداخل با داروهای، تشدید مشکلات چربی مصرف etc.Excess از الکل می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

رژیم غذایی کم نمک برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی مهم است. این می تواند احتباس مایع در بدن را کاهش می دهد برای کنترل فشار خون و تورم بهتر است.

اگر سطوح پتاسیم و فسفر در کار خون بالا هستند، بیماران باید کاهش غذاهای بالا در این مواد معدنی است.

مصرف متوسط ​​میگو می تواند در بیماری های کلیوی مجاز است، اما برخی از بیماران می توانند آن را بخورم. اگر شما هنوز هم می خواهید به یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی برای بیماری های کلیوی، لطفا ما در خط مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خوردن,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.