صفحه 4 خطرات نیاز به بهبود آگاهی PKD

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

صفحه 4 خطرات نیاز به بهبود آگاهی PKD

 

صفحه 4 خطرات نیاز به بهبود آگاهی PKD

بیماری کلیه پلی کیستیک به عنوان صدمه به کلیه ها ژنتیکی، که در اکثر موارد به آرامی پیشرفت شناخته شده است. با این حال، شما نیاز به بهبود آگاهی PKD، اگر شما سابقه خانوادگی PKD، برای آن بیش از یک خسارت ساده کلیه است، اما زندگی بیماری موثر بر بیش از 15 میلیون نفر در سراسر جهان و تعداد تهدید هنوز هم بالا بردن با گذشت زمان.

بالا 1 مرگ در انتظار

در ایالات متحده آمریکا، 12 نفر در روز در انتظار، در دیالیز کلیه از PKD می میرند. این است حدود 84 نفر در هر هفته از لیست انتظار در این کشور ناپدید می شوند.

خبر بدتر این است که بیشتر مردم در رژیم غذایی از PKD زمانی که آنها در حال انتظار برای پیوند کلیه از سال گذشته است.

صفحه 2 عوارض

بیماری کلیه پلی کیستیک اثر 1 در 500. از آنجا که دوست دارم قبلا ذکر شد که دامنه واقعی این بیماری شناخته نشده است، فرصت خوبی است که اختلاف 33٪ می تواند واقعی است.

به عبارت دیگر، کسی با PKD در 333 نفر را تحت تاثیر قرار خواهد بود وجود دارد. با توجه به تحقیقات جدید، این تعداد افزایش می یابد است. در جزئیات، عوارض در سرعت بالا در حال افزایش است. پس از PKD، در خانواده شما، آن را در ماندن برای سال قصد دارد!

صفحه 3 افزایش نرخ مبتلا

یک مورد جدید تشخیص داده شده PKD هر 66.6minutes در آمریکا یافت می شود. DNA همان است که تحت تاثیر قرار / اجرا درخواهد آمد. برای هر کسی که سابقه خانوادگی PKD کرده اند پیشنهاد برای نظارت بر شرایط کلیه خود را در به صورت منظم.

بالا 4 گروه زیادی از مردم آسیب دیده

بیش از 15 میلیون نفر مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک در سراسر کلمه و این بیماری تهدید کننده زندگی تحت تاثیر قرار بیش از 800،000 آمریکایی با توجه به تحقیقات جدید را تحت تاثیر قرار می گیرند.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ساده است که ارگان های سیستمیک و سیستم های بدن را تحت تاثیر قرار است. بدون کنترل خوب، می تواند منجر به نارسایی کلیه، نارسایی کبد و حمله قلبی شود. عوارض تهدید کننده حیات را از خود هستند. بدین ترتیب، لطفا بهبود آگاهی PKD خود را و عشق بیماران در اطراف شما است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.