غذاهای سالم برای نفریت

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

غذاهای سالم برای نفریت

 

غذاهای سالم برای نفریت

نفریت است که یک اختلال است که با التهاب گلومرولها در kidneys.A رژیم غذایی کلیه دوستانه می توانید progression.What بیماری کند غذاهای سالم برای نفریت؟

میوه ها

میوه ها در نظر گرفته شده گزینه غذاهای سالم برای افراد مبتلا به Nephritis.It است زیرا میوه می تواند در پیشگیری و یا محافظت در برابر اکسیداسیون چرب نامطلوب که می تواند ایجاد رادیکال radicals.Free رایگان می توانند پروتئین ها، سلولها آسیب رسانده و genes.Additionally است، میوه های غنی از ویتامین ها و فیبر هستند که خوب است به patients.However، به عنوان بسیاری از میوه ها سرشار از پتاسیم هستند، بیماران باید در انتخاب میوه های fruits.Healthy برای نفریت محتاط شامل همه نوع از انواع توت ها. سیب نیز به خوبی به بیماران می باشد.

غذاهای کم پروتئین

پروتئین در ادرار نشانه ای معمولی nephritis.If بیماران مصرف بیش از حد پروتئین است، می توان آن را proteinuria.However تشدید، اگر بیماران دارای عدم مصرف پروتئین کافی، می تواند malnutrition.Therefore شود، مصرف پروتئین باید مناسب برای کنترل، اما نه محدود به، به خصوص در loss.It وزن بیمار ضروری است به یک متخصص تغذیه برای تصمیم گیری مصرف پروتئین روزانه خود را.

کاهش چربی و کلسترول

چربی، کلسترول رژیم غذایی کم کم باید به دنبال جلوگیری از ارتفاع بیشتر از سطح کلسترول خون در ارتباط با نفریت و کاهش خطر از چربی های events.Saturated قلبی عروقی باید و همچنین غذاهای پر کلسترول اجتناب شود.

غذاهای کم نمک

اگر بیماران مبتلا به نفریت تجربه تورم دست و پا، آنها باید به یک رژیم غذایی کم نمک را تغییر دهید. شما می توانید مقدار سدیم در رژیم غذایی خود را با اجتناب از غذاهای فراوری شده را کاهش دهد. غذاهای تازه معمولا کم سدیم.

ویتامین D

غذاهای سرشار از ویتامین D هستند غذاهای سالم برای نفریت است. همانطور که کلیه بیمار قادر به سنتز ویتامین D، بیمار باید مکمل ویتامین D را از طریق سطوح diet.Enough ویتامین D در بدن را افزایش می دهد می تواند به کاهش بیماری های استخوان کمک کند.

موارد بالا به غذاهای سالم برای nephritis.However است، به عنوان شرایط بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بیماران همچنین نیاز به plan.You رژیم غذایی شخصی می تواند ما را برای گرفتن یک رژیم غذایی مناسب مشورت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفریت,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.