مرحله 3 پیش آگهی CKD

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

مرحله 3 پیش آگهی CKD

 

مرحله 3 پیش آگهی CKD

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است با کاهش عملکرد کلیه در حد متوسط ​​با میزان فیلتراسیون گلومرولی (GFR) در محدوده بین 30 ~ 59 میلی لیتر / min.As عملکرد کلیه کاهش می یابد، می تواند مواد زائد در خون ساخت، منجر به تعدادی از علائم، مانند بالا مشخص فشار خون، کم خونی و استخوان disease.How مرحله 3 پیش آگهی بیماری مزمن کلیه است؟

یک پاسخ سریع به این سوال که در مرحله 3 پیش آگهی CKD توسط variables.If است است و شیوع بیماری را می توان از طریق درمان های پزشکی متوقف شده وجود ندارد، بیماران می توانند تا زمانی به عنوان population.However طور کلی زندگی می کنند، اگر نه، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه در نهایت پیشرفت خواهد کرد به نارسایی کلیه کامل نیاز به دیالیز یا Transplant.The کلیه عوامل زیر می تواند به مرحله 3 پیش آگهی CKD تاثیر می گذارد.

علل بیماری های کلیوی

علل بیماری کلیوی را می تواند تاثیر بسیار زیادی بر میزان prognosis.The خود را کاهش عملکرد کلیوی بستگی دارد تا حدودی در اختلال های زیر بنایی که باعث بیماری کلیوی و چگونه به خوبی آن است که علل controlled.Common بیماری کلیوی عبارتند از: فشار خون بالا، دیابت، بیماری های گلومرولی، بیماری کلیوی ژنتیکی، و غیره

عوارض بیماری های کلیوی

عوارض می توانید تعداد زیادی در مرحله 3 CKD آگهی تاثیر می گذارد. علت مرگ پیشرو در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، بیماری های قلبی و عروقی است، صرف نظر از اینکه آیا با پیشرفت بیماری به 5.So مرحله مهم است که برای بیماران به پیشگیری و کنترل عوارض به شدت.

درمان

این مهم است که به یاد داشته باشید، با این حال، صرف نظر از چه نوع بیماری کلیوی شما، اگر بدون درمان رها شود قطعا به death.Therefore، تشخیص و درمان به موقع منجر، کلید یک مرحله 3 پیش آگهی CKD مطلوب است.

در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، کلیه ها نسبتا مشکل شده است. برای بهبود پیامد بیماری، هدف اصلی از درمان است برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و بهبود عملکرد کلیوی.

به غیر از درمان های غربی به علائم کنترل، داروهای گیاهی چینی نیز به داروهای گیاهی patients.Chinese، توصیه می شود، می تواند توانایی خود شفا بدن برای تحریک بازسازی از کلیه structure.Thus اختلال فعال، می توان آن را بهبود عملکرد کلیوی. اگر چنین است، مرحله 3 پیش آگهی بیماری مزمن کلیه را به میزان قابل توجهی بهبود یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.