علائم کیست های کلیوی پاره با میبرد

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

علائم کیست های کلیوی پاره با میبرد

علائم کیست های کلیوی پاره با میبرد

بیماری کلیه پلی کیستیک اتوزومال غالب (میبرد) یک نوع بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) است این است که توسط مایع کیسه های متعدد پر در kidneys.As کیست تصویر را بزرگ تر ببینید.، آنها ممکن است علائم پارگی کیست های کلیه با میبرد rupture.The عبارتند از:

خون در ادرار

خون در ادرار یا هماچوری است از علائم شایع ترین کیست های کلیه پاره در ADPKD.Mild هماچوری ممکن است به چشم تشخیص داده نمی شود. با این حال، اگر بیش از حد سلول های قرمز خون در ادرار از دست رفته تبدیل به ادرار قرمز یا به نوشابه colored.Additionally، خون در ادرار ممکن است با عفونت کیست یا سنگ کلیه که معمولا در PKD رخ می دهد ایجاد می شود.

درد

میبرد می تواند باعث درد به individual.As به کیست که در خارج در کلیه بزرگ واقع شده، آنها را در برابر سایر ارگان در بدن را فشار دهید، بنابراین در pain.Usually، درد، فشار mild.The تولید کیست های رو به رشد است می توانید آنها را به علت کیست های کلیه rupture.Ruptured می تواند درد ناگهانی و شدید در پشت، طرف، شکم و باسن می شود. اگر پارگی کیست آلوده، ممکن است عفونت به مناطق دیگر بدن پخش می شود، که منجر به نتیجه بسیار بد است.

نشانه های جدی

هنوز هم وجود دارد برخی از علائم جدی دیگر کیست پاره کلیه که نیاز به treatment.Examples فوری شامل عفونت و hemorrhage.As این شرایط بسیار جدی است، بیماران باید برای درمان فوری به دنبال.

علائم عمده کیست های کلیه پاره در میبرد. به عنوان پارگی کیست ممکن است به نتایج جدی ایجاد کند، مهم این است که اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از پارگی کیست های کلیوی است.

میبرد یک اختلال ژنتیکی است و راه حل موثر در غرب طب گیاهی سنتی medicine.Chinese وجود ندارد، یک گزینه درمانی موثر برای افراد با ADPKD.The مواد تشکیل دهنده دارو موثر می تواند به دفع مایع از کیست ترویج به کوچک شدن کیست بزرگ در راه خفیف است علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده طب موثر می تواند سلول های اپیتلیال بر روی دیوار کیست کشتن برای جلوگیری از کیست از بزرگ شدن. در این روش، کیست هیچ خطر پارگی داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: میبرد ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.