میوه ها و سبزیجات را باید با کراتینین بالا اجتناب شود

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

میوه ها و سبزیجات را باید با کراتینین بالا اجتناب شود

میوه ها و سبزیجات را باید با کراتینین بالا اجتناب شود

سطح کراتینین می توانید بگویید که چگونه به خوبی کلیه های شما سطح کراتینین functioning.High نشان دهنده جدی damage.When کلیه هستند صدمه به کلیه، رژیم غذایی می تواند نقش مهمی را در چگونگی عملکرد کلیه بازی.

میوه ها و سبزیجات پتاسیم بالا

میوه ها و سبزیجات پتاسیم بالا باید با levels.As کراتینین بالا کلیه بیمار قادر به تعادل سطوح مواد معدنی مختلف در بدن اجتناب شود، پتاسیم خون بالا می تواند در برخی موارد رخ می دهد. سطح پتاسیم بالا در خون می تواند ضربان قلب نامنظم می شود و حتی می تواند زندگی آنها را تهدید می کند. سبزیجات پتاسیم بالا عبارتند از: گوجه فرنگی، اسفناج، قارچ، سیب زمینی شیرین، کلم پیچ، لوبیا سبز، مارچوبه، چغندر، آووکادو. میوه ها با پتاسیم موز، پرتقال، کیوی، شلیل، آلو و میوه های خشک لود می شود.

میوه ها و سبزیجات فسفر بالا

میوه ها و سبزیجات فسفر بالا را باید با levels.Calcium کراتینین بالا و فسفر نقش مهمی را در حفظ استخوان سالم بازی اجتناب شود. همانطور که کلیه های بیمار موفق به حذف فسفر بیش از حد از بدن، سطوح بالایی از فسفر در خون می تواند منجر به بسیاری از مشکلات از قبیل خارش پوست، پوکی استخوان و غیره

مشترک میوه ها و سبزیجات بالا فسفر عبارتند از: کدو تنبل، کدو، دانه های سویا بو داده، قارچ، کلم بروکلی، و غیره

فوق میوه های مشترک و سبزیجات را باید با کراتینین بالا levels.So میوه ها و سبزیجات پیشنهاد برای بیماران چه هستند اجتناب شود؟

میوه ها و سبزیجات توصیه شده

سیب در بالای آنتی اکسیدان و پتاسیم نسبتا کم هستند و sodium.Apples نیز سرشار از فیبر هستند و به کاهش التهاب کمک کند، که می تواند عملکرد کلیه را بهبود. همه انواع از انواع توت ها، میوه های خوب برای افراد با سطح کراتینین بالا به عنوان آنها حاوی مواد مغذی گیاهی، مواد غذایی از گیاهان که حاوی ترکیبات محافظ.

بسیاری از سبزیجات خوبی برای بهبود عملکرد کلیه، به عنوان زمانی که آنها کم پتاسیم می باشد. زنگ فلفل قرمز، کلم، گل کلم، پیاز تمام سبزیجات خوبی برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی و سطح کراتینین بالا هستند.

آنچه در بالا آمد، تنها یک پیشنهاد کلی برای افراد با سطح کراتینین بالا است. همانطور که شرایط بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است، شما باید مشورت یک متخصص تغذیه یا ایمیل به kidneyabc@hotmail.com از به دست آوردن یک رژیم غذایی شخصی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: شود ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.