چگونه زندگی می کنند به خوبی با نفروپاتی غشایی

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه زندگی می کنند به خوبی با نفروپاتی غشایی

 

چگونه زندگی می کنند به خوبی با نفروپاتی غشایی

چگونه به خوبی با نفروپاتی غشایی زندگی می کنند؟ ما بر این باور است که کنترل علائم نفروپاتی غشایی به خوبی و کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه باعث می شود که بیماران به خوبی زندگی می کنند.

نفروپاتی غشایی معمولا به تدریج توسعه، به طوری که مردم هیچ چیز را متوجه اشتباه نیست. برخی از مردم مقدار زیادی تجربه تورم از همان ابتدا از این بیماری است. همانطور که مردم پروتئین بیشتری از خون از دست می دهند، آنها ممکن است متوجه تورم در پاها و مچ پا و افزایش وزن از مایع بیش از حد خود. افزایش تدریجی تورم در اندام تحتانی است که معمولا اولین نشانه از نفروپاتی غشایی. اکثر مردم هیچ علایم شدید نیست تا زمانی که بیماری کلیوی پیشرفته. بیش از 80٪ از نفروپاتی غشایی سندرم نفروتیک را ارائه دهد. همانطور که به تورم، افزایش وزن، پروتئین در ادرار، بی اشتهایی، برخی از داروهای غربی می تواند کمک به از بین بردن آنها را به حدی، به عنوان مدر، ACEI، می روند، ARBs، و غیره

اگر مایل به خوبی زندگی می کنند مبتلا به نفروپاتی غشایی، درمان موثر است که می تواند بیماری را از ریشه درمان کلیدی است.

نفروپاتی غشایی کمپلکسهای ایمنی واریز گلومرولی سلول های اپیتلیال احشایی، مشخص می شود. با این حال، هیچ دارو غربی می تواند آن کمپلکسهای ایمنی از بین بردن و تعمیر صدمه به کلیه ها. پس چگونه در مورد داروهای گیاهی چینی؟ Osmotherapy طب میکرو چینی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی توصیه می شود خواهد شد. در مرحله اول، از طریق تخریب، می تواند کمک به بیماران مبتلا به نفروپاتی غشایی از بین بردن آن کمپلکسهای ایمنی. سپس از طریق یک سری از توابع مانند گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه خواهد شد تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود. تمام داروهای گیاهی چینی که از طبیعت آمده، بیماران مبتلا به نفروپاتی غشایی لازم نیست که به نگرانی در مورد عوارض جانبی. همچنین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خارجی اعمال شده، بیماران فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را.

مردم باید به این باور است که آنها به خوبی می تواند با نفروپاتی غشایی زندگی می کنند، تا زمانی که درمان آنها در حال بدست گرفتن است که در صرفه جویی در کلیه خود را انجام شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غشایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.