نفروپاتی IgA و ادرار بو

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و ادرار بو

 

http://www.kidneyservicechina.com/IgA-nephropathy-symptoms/740.html

ادرار بوی ادرار به معنی گسترش بوی نامطبوع بسیار قوی است. اگر بوی ادرار برای مدت زمان طولانی طول می کشد، آن را معمولا بیماری را نشان می دهد. در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، بوی ادرار ممکن است با صدمه ای کلیه همراه است.

در برخی موارد، شرایط تصادفی، مانند برخی از مواد غذایی خاص و یا داروها، نیز ممکن است به علت بوی ادرار باشد. با این حال، اگر ادرار شما بوی بد به طور مداوم، آن را معمولا بیماری را نشان می دهد.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، برخی از علل احتمالی که می تواند مسئول نفروپاتی IgA وجود دارد.

- صدمه به کلیه ها

- عفونت دستگاه ادراری

- دیابت

- سنگ کلیه

هنگامی که کلیه خود را باعث می شود عوارض شدید، مانند نارسایی کبد و یا پیلونفریت، بوی ادرار نیز می تواند نتیجه.

به نظر می رسد که بوی ادرار معمولا توسط خبر بد. با این حال، ممکن است خبر خوب در شرایط زیر است.

برای بیمارانی که به دنبال درمان پزشکی میکرو چینی، و یا گاهی اوقات طب گیاهی چینی، بوی ادرار ممکن است نشانه برای گفتن مواد زائد را از فیلتر از طریق ادرار است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان های گیاهی طبیعی جدید است که کمک می کند تا ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است.

بسیاری از بیماران می توانند تغییرات پزشکی در عرض 2 هفته اول پس از استفاده از این درمان را دریافت کنید. یکی از نشانه اثر بوی ادرار همراه با مواد پنبه مانند است. مواد مانند پنبه را می توان با چشم غیر مسلح خود را که مواد سمی در خون دیده می شود. پس از درمان میکرو چینی Osmotherpay پزشکی، مواد گیاهی می توانید از ماتریکس خارج سلولی در بافت کلیوی کاهش و سموم خواهد شد بدن توسط ادرار کردن در نهایت از فیلتر.

اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد بوی ادرار همراه با نفروپاتی IgA، به شما پیشنهاد برای ترک یک پیام به کارشناسان ما. آنها شما را در اسرع وقت پاسخ می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.