نفریت لوپوس و ماست

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفریت لوپوس و ماست

 

نفریت لوپوس و ماست

ماست به عنوان غذاهای سالم برای بدن انسان در نظر گرفته شده است. با این حال، یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس در آن است؟

به طور کلی، مصرف ماست در اعتدال benefitial برای افرادی که با کلیه سالم است. با این حال، ماست خوب برای بیماران است که آسیب کلیوی وجود داشته است به نظر نمی رسد.

نفریت لوپوس

کلیه ها نقش حیاتی در مدیریت سلامت کلی بدن ایفا می کنند. هنگامی که آن را منفی توسط نفریت لوپوس تحت تاثیر قرار می گیرد، کلیه ها قادر به خوبی عمل. به عنوان یک نتیجه، مواد زائد و آب بیش از حد در خون ساخت تا، باعث خسارت وارده به بدن.

علاوه بر این، به عنوان کلیه تابع برای حذف فسفر اضافی در خون، که به عنوان hyperphsophatemia شناخته شده واریز. سطح فسفر بالا باعث کاهش سطح کلسیم، که می تواند خطر ابتلا به بیماری استخوان را افزایش می دهد.

نفریت لوپوس و ماست

همانطور که در بالا ذکر شد، ماست یک انتخاب خوب برای بیماران با عملکرد کلیه کمتر نیست، پس از آن به پیشنهاد برای جلوگیری از ماست برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس.

ماست به بیماران مضر است، با توجه به محتوای بالای آن فسفات است. اگر بیماران را ماست و mushc، آن ممکن است باعث بیماریهای کلیوی استخوان شود.

علاوه بر این، ماست با پروتئین بالا است. با این حال، بیماران با بیماری کلیوی پیشنهاد می شود برای گرفتن یک رژیم غذایی کم پروتئین. این دلیل دیگری که چرا ماست یک انتخاب خوب برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است.

همچنین، ماست حاوی کلسیم غنی است، خطر ابتلا به برخی incdreased ابتلا به سنگ کلیه از خوردن بیش از حد مواد غذایی بسیار غنی از کلسیم وجود دارد. سنگ Kideny ممکن است عوارض دیگر، مانند عفونت دستگاه urinarty شود، پیلونفریت و غیره این پیشرفت آسیب کلیه را افزایش می دهد.

رژیم غذایی نقش مهمی در مدیریت آسیب کلیوی است. اگر شما نیاز به یک لیست غذایی شخصی بر اساس شرایط خود را، شما می توانید پیام زیر را ترک کنید. و شما می توانید expact برای دریافت پاسخ در کمتر از 48 ساعت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ماست,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.