می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در را ملاس Blackstrap ها

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در را ملاس Blackstrap ها

 

می تواند به بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در را ملاس Blackstrap ها

ملاس Blackstrap مواد غذایی منحصر به فرد است که یک انتخاب سالم برای انسان در نظر گرفته است. با این حال، می تواند بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA را ملاس blackstrap؟

به طور کلی، نفروپاتی IgA می تواند ملاس blackstrap در اعتدال را و آن را ممکن است مزایای زیر را برای بیماران.

کاهش کم خونی کلیه

کم خونی از عوارض شایع در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. همانطور که کلیه نقش در افزایش تولید سلول های قرمز خون، kidenys آسیب دیده کم خونی در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA می شود. کم خونی از علل شایع خستگی در بیماران مبتلا به wtih نفروپاتی IgA است.

خوشبختانه، رژیم غذایی می تواند کمک به کاهش بیماری کم خونی. اگر شما یک فرد مبتلا به کم خونی اتفاق می افتد، شما ممکن است دکتر شما از ملاس blakstrap برای کاهش کمبود آهن و کم خونی recommon.

جلوگیری از سنگ کلیه

ملاس Blackstrap حاوی یک ماده calld پیریدوکسین، که یکی از ویتامین های B است. ویتامین B می تواند تعدادی از اگزالات در ادرار را کاهش دهد. اگزالات خطر ابتلا به سنگ کلیه را افزایش می دهد. بدین ترتیب، malasses blackstrap می تواند کمک به جلوگیری از سنگ کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA.

بهبود انرژی

malasses Blackstrape نیز حاوی منگنز است که کمک می کند تا انرژی prduce و سنتز اسیدهای faty. همچنین حاوی سلنیوم و تا 20 درصد از RDA از منیزیم و پتاسیم برای نگه داشتن قلب، کلیه ها، کبد و عضلات عملکرد درست و به عنوان سود اضافه شده، آن کمک می کند تا برای جلوگیری از گرفتگی عضلانی.

با این حال، برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، آنها پیشنهاد آن را در اعتدال، زیرا مصرف زیاد کلیه های آسیب دیده به بیش از کار، باعث خواهد شد که پیشرفت آسیب کلیه را افزایش می دهد.

و به شما پیشنهاد برای جلوگیری از گرفتن ملاس blackstrap قبل از خواب خود را. این درست مثل خوردن یک وعده غذایی بزرگ قبل از اینکه شما به رختخواب، که واقعا عادات بد بروید. هنگامی که شما به خواب رفتن، مصرف ملاس blackstrap به کلیه ها آسیب دیده را به اضافه بار خود را، که باعث می شود کلیه شما becomming بیمار و بیماری را.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.