نفروپاتی IgA و قسمت های مکرر ادرار به رنگ چای

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA و قسمت های مکرر ادرار به رنگ چای

 

نفروپاتی IgA و قسمت های مکرر ادرار به رنگ چای

بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA همیشه شکایت پروتئین در ادرار یا ادرار به رنگ چای با توجه به خسارات وارده به کلیه. چگونه برای مقابله با قسمت تکرار ادرار به رنگ چای در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA؟ خوانده شده و شما پاسخ را در این مقاله پیدا کنید!

برای پیدا کردن راه های کاهش ادرار به رنگ چای، ما باید برای پیدا کردن علت. تا زمانی که ما می دانیم که چگونه ادرار به رنگ چای رخ می دهد، از آن آسان خواهد بود برای ما به پیدا کردن درمان مناسب برای مدیریت این مشکل است.

چگونه ادرار به رنگ چای در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA اتفاقی می افتد؟

کلیه ها فیلتر کردن خون در سراسر بدن و حذف مواد بیش از حد از خون در حالی که آنها را حفظ خواهد آنهایی که مفید در خون باقی بماند، مانند سلول های قرمز خون و پروتئین و غیره

با این حال، در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA، اختلال اساسی سیستم ایمنی بدن را از انتشار سیستم ایمنی بدن آنتی بادی IgA نداشتند که می تواند ویروس کشتن نمی شکست خورده است. به عنوان یک نتیجه، آنتی بادی های شکست خورده با این ویروس ترکیب و ترکیب به مواد مضر جدید به نام "پیچیده ایمنی".

پیچیده ایمنی را می توان توسط خون انجام شده، در نتیجه، ممکن است در هر نقطه از بافت ها یا اندام های سپرده. با این حال، به عنوان تمام نیازهای خون هر چند، در نتیجه کلیه ها کلیه ها به آسانی تحت تاثیر قرار.

به عنوان یک نتیجه، رسوب کمپلکس های ایمنی در کلیه التهاب در کلیه ها می شود. با گذشت زمان، صدمه به کلیه ها توسعه و گسترش یافته است. در صورتی که برای یک کنترل خوب وجود ندارد، نفروپاتی IgA در نهایت به نارسایی کلیه منجر شود.

زمانی که کلیه ها شکست خورد، مواد زائد در خون ساخت تا در حالی که مواد مفید ممکن است خون نشت کردن و رفتن به ادرار، و باعث پروتئین در ادرار یا ادرار به رنگ چای.

ادرار به رنگ چای، همچنین به عنوان هماچوری، که بدین معناست که سلول های قرمز خون اضافی در ادرار وجود دارد شناخته شده است.

چگونه برای مقابله با ادرار به رنگ چای در نفروپاتی IgA؟

برای کنترل ادرار به رنگ چای، کلیدی است برای کنترل کلیه صدمه ای. پزشکی Osmotherapy میکرو چینی طراحی شده است برای ترمیم بافت کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. این هزاران از نفروپاتی IgA خانواده را نجات داد. شما می توانید در مورد غلظت IgA نفروپاتی درمان شده توسط میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به عنوان خوانده شده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رنگ چای,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.