چه باید بیماران مبتلا به GFR 48 PKD

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه باید بیماران مبتلا به GFR 48 PKD

 

چه باید بیماران مبتلا به GFR 48 PKD

چه باید بیماران مبتلا به GFR 48 انجام PKD؟ اطلاعات زیر، بسیار ضروری برای این گروه از بیماران مبتلا به PKD به چند سوال روشن است.

چه باید بیماران مبتلا به PKD در مورد این اختلال کلیوی می دانید؟

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک نوع بیماری ارثی است که با کیست های متعدد با اندازه های مختلف در حال رشد بر روی کلیه مشخص شده است. با گسترش آن کیست، به تدریج بافت کلیه اطراف خواهد بود مظلوم، باعث کلیه به ایسکمیک و anoxic. بنابراین عملکرد کلیه خواهد شد به تدریج دچار اختلال میشود. بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه توسط سن 65-70 ESRD، در آن زمان، آنها را به دیالیز و یا پیوند کلیه برای حفظ زندگی خود را. هنگامی که PKD تشخیص داده می شود، رژیم غذایی مناسب و شیوه زندگی سالم ضروری است. هنگامی که سطح کراتینین بالا و یا کاهش سطح GFR اتفاق می افتد، به این معنی عملکرد کلیه بسیار از بین رفته است.

چه کاری می تواند GFR 48 به بیماران مبتلا به PKD؟

با توجه به سطح GFR، بیماری مزمن کلیوی را به پنج مرحله تقسیم می شود. PKD و سایر بیماری های کلیه احتمال ابتلا به به بیماری مزمن کلیه. GFR 48 بیماران مبتلا به PKD که این وضعیت در حال حاضر توسعه مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است که مرحله فوری برای دریافت درمان مناسب می گوید، در غیر این صورت، زمانی که شرایط توسعه مرحله 4 بیماری مزمن کلیه، آن را تبدیل به مشکل برای معکوس کردن این بیماری است.

چه باید بیماران مبتلا به GFR 48 انجام PKD؟

به منظور جلوگیری از ادامه از دست دادن GFR، دیالیز و پیوند کلیه، عملکرد کلیه باید بازیافت شود. از آنجا که دلیل باعث از دست دادن عملکرد کلیه بزرگ شدن کیست های کلیوی است، کاهش این کیست ها با خیال راحت مهم ترین چیز می شود.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی خواهد شد توصیه می شود به کوچک شدن کیست ها و بهبود عملکرد کلیه، به دلیل آن است که بر اساس داروهای گیاهی چینی که می توانید از توابع است که داروهای غربی معمولا قادر به رسیدن به بازی. اما داروهای گیاهی چینی نیز نیاز به همکاری با داروهای غربی است. امروزه، بیماران بیشتر و بیشتر PKD در سراسر جهان منافع از این درمان طبیعی رفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.