چگونه برای کمک به بیماران ESRD در هند اجتناب از پیوند کلیه

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چگونه برای کمک به بیماران ESRD در هند اجتناب از پیوند کلیه

 

http://www.kidney-support.org/renal-failure-treatment/1810.html

چگونه برای کمک به بیماران مبتلا به ESRD در هند جلوگیری از پیوند کلیه است؟ حالا اجازه دهید گوش دادن به یک بیمار ESRD از هند می گویند: من می خواهم برای پیوند کلیه، اما من هیچ اهدا کننده در خانواده من ندارد و در نظر گرفتن کلیه در خارج از خانواده در هند غیر قانونی است، بنابراین من نمی دانم چه باید بکنید است.

در بسیاری از کشورها، پیوند کلیه تنها و آخرین انتخاب می شود زمانی که شرایط توسعه برای پایان دادن به نارسایی مزمن کلیه (ESRD)، آخرین مرحله از بیماری کلیوی. درست است که یک پیوند موفق کلیه واقعا می تواند کمک به بیماران ESRD طولانی شدن مدت زمان زندگی تا حدی. با این حال، در نظر گرفتن پیوند کلیه چیز آسان نیست، درست مثل آنچه که بیمار ESRD از هند فوق گفت. گاهی اوقات، در حال انتظار برای یک اهدا کننده ممکن است سال ها طول بکشد، و یا برخی از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مناسب برای پیوند کلیه. پس چگونه برای کمک به آن دسته از بیماران ESRD از هند که اهدا کنندگان در خانواده خود ندارد؟

در چین، پیوند کلیه خواهد بود به عنوان انتخاب آخر تا ​​تقریبا تمام عملکرد کلیه از بین رفته است و یا بیماران ESRD خروجی هیچ ادرار برای مدت زمان طولانی، در غیر این صورت، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند گزینه درمان آنها دیگر تبدیل شده است.

این روش درمانی است که بر اساس داروهای گیاهی چینی به طور معمول بالینی برای سالهای زیادی استفاده می شود، و تجربه بالینی به ما می گوید که عملکرد کلیه را می توان از طریق یک سری از توابع مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب تا حدی بهبود یافته است، گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده است. این درمان به خارج استفاده می شود، بنابراین بیماران ESRD فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. بیشتر و بیشتر بیماران ESRD در سراسر جهان شروع به دریافت سود حاصل از این درمان طبیعی است، و بسیاری از آنها را به حفظ و استفاده از آن را در خانه خود به تحکیم اثر درمانی، و ما امیدواریم که شما نیز می توانند تبدیل به یکی از خوش شانس.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.