کلیه من شکست خورده است روز به روز، چگونه به اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کلیه من شکست خورده است روز به روز، چگونه به اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه

 

کلیه من شکست خورده است روز به روز، چگونه به اجتناب از دیالیز و پیوند کلیه

س: من دارای فشار خون بالا، اما هیچ دیابت. در حال حاضر سطح کراتینین 6.1 است، دکتر من می گوید با کلیه ام شکست خورده است روز به روز، اما من در دیالیز نیستم. لطفا نشان می دهد آنچه که من باید انجام دهید برای جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه.

A: فشار خون بالا علت عمده دوم از بیماری کلیوی است، و صدمه به کلیه ها و فشار خون بالا بر یکدیگر. کراتینین 6.1 می توانید به ما بگویید که شرایط شما در حال حاضر مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه در آینده ای نزدیک است. شاید برخی از مردم با کراتینین 6.1 در حال حاضر تجربه دیالیز. ما توصیه می کنیم افراد مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی به دیالیز، اگر برخی از نشانه های آشکار و یا عوارض که می تواند کشنده وجود دارد. این که آیا دیالیز باید آغاز شده و یا بر روی سطح کراتینین بستگی ندارد، اما به شرایط خاص بیماران.

مردم باید بدانند که واقعیت این است که دیالیز قادر به درمان هر نوع بیماری کلیوی است. کاهش کراتینین 6.1 است که هدف نهایی نیست، اما مرحله 4 بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مزمن کمک به صرفه جویی کلیه خود را با تعمیر آسیب کلیه و دوره نقاهت عملکرد کلیه. در آن صورت، دیالیز و پیوند کلیه جلوگیری خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیوند ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.