پیشنهادات حرفه ای در رژیم غذایی نارسایی کلیه

چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392
ن : lafee

پیشنهادات حرفه ای در رژیم غذایی نارسایی کلیه

 

پیشنهادات حرفه ای در رژیم غذایی نارسایی کلیه

رژیم غذایی معقول نارسایی کلیه مورد نیاز است در زمانی که شرایط و بیماری پیشرفته کلیه است. اطلاعات زیر در مورد برخی از پیشنهادات حرفه ای در رژیم غذایی نارسایی کلیه، امید آن می تواند مفید باشد.

مایعات: شما نیاز به محدود کردن آب و مایعات می نوشید، اگر شما نارسایی پیشرفته کلیه است. در غیر این صورت، آب اضافی در بدن می سازد تا کلیه خود را نمی تواند به طور معمول و به درستی کار می کنند.مقدار دقیق مایع شما می توانید نوشیدن بستگی دارد بر روی عملکرد کلیه خود را.

پروتئین: رژیم غذایی کم پروتئین در رژیم غذایی نارسایی کلیه شایع است. رژیم غذایی پروتئین بالا می تواند فشار بر روی کلیه ها قرار داده است. خوردن کمتر پروتئین ها ممکن است پیشرفت نارسایی کلیه را کند می کند. غذاهای با پروتئین بالا شامل ماهی، گوشت، تخم مرغ، پنیر و دیگر محصولات لبنی می باشد. متخصص تغذیه شما می تواند به شما کمک کند برنامه یک رژیم غذایی که شامل مقدار مناسب از پروتئین برای شما.

پتاسیم: در نارسایی پیشرفته کلیه، سطح پتاسیم خود را می تواند به خطرناکی بالا، که می تواند قلب تاثیر می گذارد و باعث آریتمی. محدود کردن غذاهای غنی از پتاسیم مانند لوبیا، موز، کنگر فرنگی، اسفناج، طالبی، ماهی آزاد، ماهی روغن، خربوزه قندک و به همین ترتیب.

نمک: نمک بیش از حد می تواند باعث شود بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی به حفظ آب. استفاده از بیش از یک نصف قاشق چای خوری نمک را در روز برای جلوگیری از احتباس مایعات و کنترل فشار خون بالا کمک کند. غذاهای سرشار از نمک عبارتند از: گوشت دودی و ماهی، غذاهای فرآوری شده، تراشه های شور و تنقلات و غذاهای شور.

فسفر: در نارسایی کلیوی، سطح فسفر می تواند به خطرناکی بالا است. این تاثیر می گذارد بسیاری از سیستمها در بدن، محدود کردن مصرف غذاهای غنی از فسفر مانند تخم مرغ، نخود فرنگی، آجیل، دانه های قهوه، کاکائو، آبجو، نوشابه های کولا و فراورده های لبنی است.

اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد رژیم غذایی نارسایی کلیه، شما در حال استقبال به ما یک پیام را ترک. اما کارشناسان توصیه مهم ترین چیز برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است برای پیدا کردن یک درمان واقعی است که می تواند به صدمه تعمیر کلیه کمک و بهبود عملکرد کلیه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.